Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Tijdje geleden heb ik een nieuw computer scherm erbij en die wil ik als derde aansluiten aan mijn computer.
Ik heb twee dezelfde schermen met DVI en VGA poort, en het nieuwe scherm heeft DVI, VGA en HDMI.

Ik heb een Asus P5G41C-M moederbord met een Core 2 Quad Q8200 en een MSI Radion HD 4850 512m Videokaart. Maar het probleem daarmee is dat ik op geen enkele manier een derde scherm kan aansluiten.
Tenzei ik een USB Videokaart gebruik, wat niet mijn voorkeur is.

Ik ben dus eingelijk opzoek naar een vervanging van mijn huidige videokaart die net zo goed of beter is voor niet meer dan €60. Mag tweedehands zijn.

Heeft iemand een goed aanbod voor mij of een idee?

Met vriendlijke groet,
Twana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
pricewatch: MSI Radeon R7 250X 1GD5 is de kaart die het dichtste bij jouw eisen in de buurt komt. Je zult hier ook een actieve DP --> DVI/HDMI converter bij moeten kopen. Een flink stuk over je budget dus.

Een USB-videokaart is mijn inziens dus de beste en de makkelijkste keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:58
Of je kunt een PCIe x1 kaartje naast je huidige plaatsen: pricewatch: Club3D Radeon R5 230 PCI Express X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas heb ik maar een PCI slot, dus met een lang stuk en dat korte stuktje naar de output kant. Zegmaar die andere poorten in mijn moderbord zijn een omgekeerde PCI.

Maar wacht dat is een kleinere PCI dus zou eventueel kunnen hoe werkt dat dan?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2014 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:58
Wat bedoel je precies? Je moederbord heeft 1 x PCIe x16, 1 x PCIe x1 en 2 x PCI dus in dat tweede slot kun je 'm gewoon indrukken. Heb je overigens al geprobeerd om een monitor aan te laten sturen door de Intel GMA X4500 van je moederbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nielson schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:17:
Heb je overigens al geprobeerd om een monitor aan te laten sturen door de Intel GMA X4500 van je moederbord?
Heb ik nooit van gehoord hoe moet dat?
En ja, ik heb die slot wel ik dacht dat je nog een PCI x16 slot bedoelde. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:02

br00ky

Moderator Harde Waren
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.