Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 635724

Topicstarter
Ik heb een AVR 230 receiver van harman-Kardon, jarenlang plezier van gehad maar sinds korte tijd schakelt het apparaat steeds vanzelf naar de stand-by en krijg ik 'm vervolgens niet meer aan. Allen als ik de power uitschakel en vervolgens weer inschakel krijg ik 'm met een paar keer op de stand-by knop drukken weer aan. Ik heb geprobeerd om het apparaat te resetten maar het probleem blijft zich voordoen.
Is er iemand die dit probleem kent en wellicht weet hoe dit te verhelpen?

Ik hoor het graag, alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 646615

Hoi, ik heb de AVR430 en sinds deze week gaat die ook vanzelf in de standby stand. Kan hem vervolgens wel weer inschakelen maar na een tijdje gaat die weer vanzelf uit. Heb je het probleem kunnen oplossen?

Mijn AVR430 is 10 jaar oud, een half jaar geleden gerepareerd vanwege 'geen uitgangssignaal' meer voor € 130. Maar wat nu ? Weer repareren of toch maar een nieuwe? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hijlko.roosjen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-05 16:42
Misschien apparaten via HDMI op aangesloten? Mijn nieuwe Harman Kardon BDS 480 gaat ook steeds spontaan uit/aan. Oorzaak lijkt een Humax decoder. CEC signaal via HDMI zou het probleem mogelijk veroorzaken. Een CEC-less Female to male HDMI adapter ertussen https://azerty.nl/0-6637-...apter-female-to-male.html kan dat oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs2012
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:28
Zat ook aan CEC signaal te denken, echter heeft de AVR430 geen HDMI.
Zou persoonlijk met Harman Kardon zelf bellen, zij hebben een goede service desk in Nederland zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verzinermaareen
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 24-08-2020
Ik had hetzelfde met een HK AVR430. Er bleek een draadje van een speaker niet goed aangesloten te zijn. Mogelijk kortsluiting(?). Alles weer fatsoenlijk aangesloten en nu is het weer genieten 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:10

FeaR

In GoT we trust

Verzinermaareen schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 11:36:
Ik had hetzelfde met een HK AVR430. Er bleek een draadje van een speaker niet goed aangesloten te zijn. Mogelijk kortsluiting(?). Alles weer fatsoenlijk aangesloten en nu is het weer genieten 😊
De bedoeling van de kick is goed maar het is een topic van meer dan vijf jaar oud waarvan de TS ook sinds 11-2014 niet meer online is geweest.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.