Toon posts:

versterker geeft harde knal bij muziekwissel MP3-speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn mobiel of MP3-speler op mijn versterker aansluit komt er telkens een harde knal door de speakers als ik een nummer aanzet of als het nummer wordt verwisseld.

hoe komt dit?
is dit schadelijk?
en het belangrijkste:
hoe kom ik hiervan af?

met platenspeler heb ik er geen last van, en ook niet als ik er een computer op aansluit, heb het probleem alleen bij MP3-spelers en mobieltjes.

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-01 11:12

Mikayu

.srt

Waarschijnlijk wissel van sampling frequentie of het signaal wordt volledig afgesloten als er geen muziek meer speelt en plopt weer aan bij een nieuw nummer

Het kan weinig kwaad voor je speakers iig

Hoe kom je er van af? Neem een degelijkere mp3 player en/of phone :)

Verwijderd

Topicstarter
en hier was ik, denkende dat een Samsung Galaxy Note 3 een degelijke telefoon was :P

dank je voor het antwoord, kan ik nu tenminste zonder zorgen (maar nog steeds met enige irritatie) muziek luisteren :P

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:06
misschien kun je voor je telefoon nog wel een app vinden die je muziek in elkaar laat overlopen zodat je geen signaal verlies hebt. Crossfade

Ik weet zo gauw niet welke walkman app dat kan doen, het eerste dat mij te binnen schiet zijn winamp en mediamonkey..

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-01 11:12

Mikayu

.srt

Hmm ik heb ook een Note 3 maar heb hier geen last van. Hoor alleen een licht ruisje wegtrekken na een paar seconden inactiviteit

Op de pc gebruik ik xbmc met een setting keep audio alive oid