Toon posts:

Onterecht verwijderde advertentie?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteravond twee advertenties aangemaakt voor hetzelfde product, een was een verkoop advertentie en een was een ruil advertentie. Nu zag ik vanochtend een email dat de ruil advertentie is verwijderd, nu heb ik deze weer opnieuw aangemaakt. Nu is mijn vraag, was dit terecht of is er een foutje gemaakt? Als dit namelijk niet mag dan zal ik daar de volgende keer op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Dubbel plaatsen is niet toegestaan, lees de FAQ/voorwaarden maar eens door. Je laatste advertentie heb ik zojuist dus weer verwijderd.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FlipFluitketel schreef op zondag 23 november 2014 @ 18:51:
Dubbel plaatsen is niet toegestaan, lees de FAQ/voorwaarden maar eens door. Je laatste advertentie heb ik zojuist dus weer verwijderd.
Maar ruilen en verkopen zijn toch twee verschillende doelen dus dan kan ik er toch twee advertenties voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Het gaat om hetzelfde product, die kan je alleen maar verkopen óf ruilen. Niet allebei. Je kan ook prima in een verkoopadvertentie aangeven dat je 'm ook wel wilt ruilen :)

[ Voor 34% gewijzigd door Hahn op 23-11-2014 19:00 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hahn schreef op zondag 23 november 2014 @ 18:59:
Het gaat om hetzelfde product, die kan je alleen maar verkopen óf ruilen. Niet allebei.
Ah oké. Ik sta open voor beiden dus vandaar dat ik het logisch vond om twee advertenties te maken maar dat mag dus niet, duidelijk. :)