Heeft iemand een idee hoe je vanaf je mobiel dmv een smsje een emailtje naar iemand kan sturen. Moet toch kunnen in deze tijd lijkt me.
Andersom is veel boeiender.. het schijnt zo te zijn dat het met ICQ kan.. maar dat werkt bij mij niet..
De vsa?Op woensdag 13 juni 2001 15:10 schreef Thunder het volgende:
Ja je kan idd met SMS naar icq messages sturen
1 gigantisch nadeel je sms't dan naar de vsa toe
De verenigde staten van AmerikaOp woensdag 13 juni 2001 16:07 schreef Phreak het volgende:
[..]
De vsa?
LOL
Al het goeie.......
Een mogelijkheid is gebruik te maken van de diensten van GIN. Dit is vrij prijzig en veschilt per provider. Je kan dan een sms aan hen sturen en zij sturen het dan door als email. Ook ontvangen kan dan maar dat kost ook geld. Telfort heeft voor de abonementklanten een optie die heet Mobile eMail en dan kan je middels een kleine progje op de SIM email sturen. dit kost ook geld maar dat zijn de gewone kosten van sms, ontvangenkost geloof ik 20 ct per sms bericht wat als email terugkomten je kan een email in maximaal 9 sms berichten naar je mobiele telefoon laten sturen dus kosten zijn dan 1,80 maximaal per email. Of de anderen zoiets hebben weet ik niet, wie wel?
Antenne en masten malloot
Misschien is dat nog een idee voor xoip.
Al het goeie.......
Verwijderd
Misschien heel dom maar waar staat xoip voorOp woensdag 13 juni 2001 16:19 schreef Beyond het volgende:
Misschien is dat nog een idee voor xoip.
Search gebruiken doet wonderen!
http://www.xoip.nlOp woensdag 13 juni 2001 16:33 schreef Bob_Dylan het volgende:
[..]
Misschien heel dom maar waar staat xoip voor
Al het goeie.......
Bij Dutchtone kan het ook. Moet je eerst 126 SMSen 'email on' oid.
Dan 'email huppeltje@iets.nl Jou tekst hier' SMSen naar 126 en dan krijgt diegene in zijn subject-line jou tekst ...
Dan 'email huppeltje@iets.nl Jou tekst hier' SMSen naar 126 en dan krijgt diegene in zijn subject-line jou tekst ...
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
Ja, idd Ik heb het gelezen. Ik heb zelf ook dutchtone en het lijkt dat dat een goede optie is maar er zin een addertje onder het gras.
De kosten voor een dergelijk bericht zijn 50 cent, net als een gewoon sms-bericht. Ze sturen je echter een notificatie dat het is ontvangen en daar kun je ook nog eens 50 cent voor gaan dokken. Ik vindt gewoon een achterbakse manier van geld verdienen want je kan het niet uitzetten.
Ik ben dus op zoek naar een service die dat gewoon wel relax doet en niet my onnodig op kosten jaagd.
De kosten voor een dergelijk bericht zijn 50 cent, net als een gewoon sms-bericht. Ze sturen je echter een notificatie dat het is ontvangen en daar kun je ook nog eens 50 cent voor gaan dokken. Ik vindt gewoon een achterbakse manier van geld verdienen want je kan het niet uitzetten.
Ik ben dus op zoek naar een service die dat gewoon wel relax doet en niet my onnodig op kosten jaagd.
Er was hier laatst een php scriptje dat dat deed. Heb je wel een webserver met php support nodig.
oeps: dat gaat dus over email ==> sms
oeps: dat gaat dus over email ==> sms
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Ja, en dat is dus wat IK (Skate2000) wil weten
hoe kan je naar iemands SMS mailen??
Dit is alweer mijn 100ste post na de crash, hoera, hoera, hoera!
Dit is alweer mijn 100ste post na de crash, hoera, hoera, hoera!
Dat maakt toch niets uit? Je SMS-je gaat naar de berichtencentrale van je provider die het vervolgens weer verder zendt? Als ik reply op SMS-jes van ICQ of mtnsms dan wordt er (nog?) nooit iets extra's gerekend.Op woensdag 13 juni 2001 15:10 schreef Thunder het volgende:
Ja je kan idd met SMS naar icq messages sturen
1 gigantisch nadeel je sms't dan naar de vsa toe
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
En is het ook mogelijk om een sms naar een bepaald nummer of zo te sturen en dan het sms-bericht dan bij meerdere mensen op hun mobiel wordt afgeleverd.
Op deze manier wil ik voor een vriendenclubje een soort sms-mail regelen, net als een soort van mail, wat we nu al hebben maar iedereen replied to all gewoon. Ik wil iets dergelijks met sms.
Op deze manier wil ik voor een vriendenclubje een soort sms-mail regelen, net als een soort van mail, wat we nu al hebben maar iedereen replied to all gewoon. Ik wil iets dergelijks met sms.
Pagina: 1