inspelen van koptelefoons (engels)

Pagina: 1
Acties:
  • 507 views

• markdejong
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-01 01:09
http://www.wired.com/2013/11/tnhyui-earphone-burn-in/

geld dit ook voor luidsprekers?

(want ik heb jaren geleden op een SPL wedstrijd wel eens gewonnen met een nieuwe subwoofer (30 cm kicker comp en een 500 watt amp (4 ohm) en ook wel meegedaan met "ingespeelde" subs)...

[ Voor 67% gewijzigd door markdejong op 23-11-2014 00:59 ]

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:53
Ik mis een toelichting met wat je met dit topic wil...

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• markdejong
de meeste mensen (zo niet iedereen) zijn in het begin zuinig op zijn of haar spulletjes... Ik heb geen verschil gemerkt.

[ Voor 14% gewijzigd door markdejong op 23-11-2014 01:05 ]

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:29
Ik zie een lap met tekst. Wat is precies de discussiewaarde? Hebben ze iets nieuws gevonden? Iets onderbouwd?

Haal er eens stukken uit die tot de kern komen. Je moet niet verwachten dat mensen die lap tekst gaan lezen.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• markdejong
okee okee... is het inspelen van koptelefoons en luidsprekers wel nuttig!

[ Voor 8% gewijzigd door markdejong op 23-11-2014 01:09 ]

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:16
Hi jongens dit heb ik gelezen een keer en daarom plemp ik hier dit linkje neer, DOEI!

Ik vind het oprecht een interessante alhoewel veelbesproken kwestie, maar zo voeg je echt niks toe. Kom inderdaad eens met wat je wil van ons? Wil je argumenten? wil je discussieren? Is je laatste post een vraag of een opmerking (zinsbouw zegt vraag maar uitroepteken is tegenstrijdig)? Kom vooral zelf ook met wat je al hebt gevonden of zelf hebt ervaren.

kortom: wat. wil. je.
dit voegt niks toe namelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Nilsepils op 23-11-2014 01:13 ]

• markdejong
Ik wil juist geen discussie voeren, dit artikel zegt dat je niet hoeft in te spelen bij koptelefoons, en koptelefoons zijn ook luidsprekers (in mijn mening). Je hebt beide keren een magneet met een spoel etc etc... en kijk eens terug naar (b.v. je ouders) vroeger, heeft jou ouder / verzorger wel eens luidsprekers ingespeeld?..

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:08

SomerenV

It's something!

markdejong schreef op zondag 23 november 2014 @ 01:21:
Ik wil juist geen discussie voeren, dit artikel zegt dat je niet hoeft in te spelen bij koptelefoons, en koptelefoons zijn ook luidsprekers (in mijn mening). Je hebt beide keren een magneet met een spoel etc etc... en kijk eens terug naar (b.v. je ouders) vroeger, heeft jou ouder / verzorger wel eens luidsprekers ingespeeld?..
Als je geen discussie wilt voeren, waarom dan dit topic aanmaken? Zelf heb ik wel eens gehoord dat speakers inspelen goed kan zijn, maar zelf nooit (bewust gedaan). Waarom zou het uitmaken of mijn ouders het vroeger wel of niet gedaan hebben? Ik snap 't niet echt :+

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 18:05

FeaR

In GoT we trust

Doel van dit topic is me niet geheel duidelijk, zeker als je geen discussie over dit onderwerp wilt voeren. Sowieso is er over de zin dan wel onzin al genoeg geschreven op GoT. Ik zou zeggen zoek en lees dat eens en als je dan een nieuw topic wilt openen met een duidelijke doelstelling, be my guest.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.