Ik wil mijn huidige PC upgraden zodat deze beter voldoet aan de huidige standaard voor games. (DA:I bijvoorbeeld) Ik heb echter niet genoeg om zowel mijn videokaart als mijn ram geheugen te upgraden.
Mijn huidige specs:
GTX 550 Ti 1 gb ram
4 Gb ram (2x2)
i-5 2320 quad core
450 watt voeding
Win-7
Met deze specs zit ik momenteel net rond de minimum specification grens. Nu zie ik twee opties om dit te verbeteren. Ofwel 8 gb ram plaatsen ofwel een nieuwe videokaart. De kaart die ik in dat geval op t oog heb is de GTX 750 ti 2gb ram.
Welk van deze twee opties zal uiteindelijk de meeste impact hebben op performance? Ik weet namelijk niet precies wat het upgraden van mijn ram tot gevolg zal hebben
Alvast bedankt, Daniel
Mijn huidige specs:
GTX 550 Ti 1 gb ram
4 Gb ram (2x2)
i-5 2320 quad core
450 watt voeding
Win-7
Met deze specs zit ik momenteel net rond de minimum specification grens. Nu zie ik twee opties om dit te verbeteren. Ofwel 8 gb ram plaatsen ofwel een nieuwe videokaart. De kaart die ik in dat geval op t oog heb is de GTX 750 ti 2gb ram.
Welk van deze twee opties zal uiteindelijk de meeste impact hebben op performance? Ik weet namelijk niet precies wat het upgraden van mijn ram tot gevolg zal hebben
Alvast bedankt, Daniel