[PC] Game als LOTR Battle for middle earth

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arniebomba
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-02 15:42
Jaren terug speelde ik relatief fanatiek Lord of the rings - Battle for middle earth. Dat stopte op een gegeven moment doordat de servers gewoonweg uit de lucht gingen. Inmiddels speel ik veelal FPS games, maar ik heb al die tijd nog interesse gehad in een game als boven genoemd.
Mijn vraag dan ook, zijn er games die vrijwel het zelfde zijn opgebouwd? Moet ik dan denken aan Starcraft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Euh elke RTS game? :p basis opbouwen, aanval afweren, mannetjes rekruteren, andere basis met overvolle force aanvallen, win. herhaal tig keer

Heb de game ook gehad lag geleden, en dan eens een Command and conquer game gespeeld (denk tiberium wars), en dacht bijmezelf: dit is gewoon hetzelfde in een ander jasje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-07 20:29

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Misschien is Sins of a Solar Empire Rebellion of Planetary Annihilation wel wat?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arniebomba
AntiChrist7 schreef op zondag 23 november 2014 @ 01:00:
Euh elke RTS game? :p basis opbouwen, aanval afweren, mannetjes rekruteren, andere basis met overvolle force aanvallen, win. herhaal tig keer

Heb de game ook gehad lag geleden, en dan eens een Command and conquer game gespeeld (denk tiberium wars), en dacht bijmezelf: dit is gewoon hetzelfde in een ander jasje
Ah duidelijk! Misschien dan toch maar eens gewoon den game aanschaffen en proberen.
Ik vond je opbouw van lotr erg leuk en bespeelbaar. Daarbij vond ik de landschappen en karikaturen wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CronoR
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-12-2016
Starcraft 2 heeft een starter edition die kan je gratis downloaden, daarbij kan je de eerste 3 missies spelen en heb je toegang tot alle soorten custom/arcade games. Kan jij kijken of je het wat vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:12

Bosmonster

*zucht*

StarCraft 2 lijkt me inderdaad de beste keuze op dit moment. Toch wel de beste (en meest populaire) RTS game van dit moment met een enorme online scene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMayan
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-07 19:33
Ik vond LOTR meer op de Relic games (Dawn of War II en Company of Heroes) lijken dan Starcraft 2. Je hebt een redelijk beperkte basis en het gaat meer om de units en heroes.

Al is de arcade van Starcraft 2 wel geniaal, je hebt bergen met mods die soms hele leuke gameplay hebben. Begin met een simpele als Desert strike of Nexus wars.

Ben wel benieuwd naar Etherium, dat is denk ik de eerstvolgende RTS die uitkomt.

[ Voor 11% gewijzigd door DaMayan op 24-11-2014 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arniebomba
Bedankt mensen! Ik ga me even orienteren op dat wat genoemd is :)
Pagina: 1