Wanneer ik een download in Tixati en qbittorrent activeer, krijg ik om de 10sec een melding van 2,5 sec "not responing" zo ook te zien in taskmanager, dit dus continue terwijl de download aan staat. Download in pauze, krijg ik de melding niet.
In taskmanager geeft netwerk tussen 0/0.1/ uitschietend naar 7-14 Mpbs aan.
Ik heb vista en windows 7 compatibilty en verschillende priorities op de .exe file gepropeerd.
Me rig Windows 8.1 pro 64-bit statisch ip met zigoo ubee modem, ook de clients in 64-bit gebruikt. Enige tweaks in de bclients getracht, alszijnde bandbreedte en een andere poort gebruiken (upnp enabled).
Op de support en forum van de desbetreffende clients ea gekeken maar geen oplossing in iedergeval niet voor mijn situatione.
iemand een idee welke acties ik nog meer kan doen of ander graag de oplossing
mvg R.
In taskmanager geeft netwerk tussen 0/0.1/ uitschietend naar 7-14 Mpbs aan.
Ik heb vista en windows 7 compatibilty en verschillende priorities op de .exe file gepropeerd.
Me rig Windows 8.1 pro 64-bit statisch ip met zigoo ubee modem, ook de clients in 64-bit gebruikt. Enige tweaks in de bclients getracht, alszijnde bandbreedte en een andere poort gebruiken (upnp enabled).
Op de support en forum van de desbetreffende clients ea gekeken maar geen oplossing in iedergeval niet voor mijn situatione.
iemand een idee welke acties ik nog meer kan doen of ander graag de oplossing
mvg R.
[ Voor 8% gewijzigd door roycerolls op 22-11-2014 20:24 ]