Goedenavond,
Ben hard aan het nadenken om mijn pc te laten overklokken.
Dit zal ik allemaal door een vriend laten doen die daar wel verstand van heeft.
Nu vroeg ik mij wat nou de bottleneck in mijn pc is voor een spel zoals als far cry 4?
Wanneer ik de graphics hoger dan medium zet heb ik zeer veel last van frame drops en soms verschikkelijke lag.
Op medium loopt hij dus echt pas vloeiend,ben er natuurlijk wel bewust van dat fary cry 4 een veeleisende game is.
Eeerlijk gezegd eigenlijk dat niet verw8 ik dacht dat mijn pc nog wel een tijdje mee kon door op high settings te draaien.
Mijn specs:
3570k (nog nooit overgeclockt)
gtx 670 draait ook standaard met een standaard cooler erop.
8 gb ram
crucial m4 ssd 256 gb
Scythe mugen v2
Het hoeft voor mij niet tot in de extremen te worden overgeclockt maar wat meer fps in een spel zoals far cry 4 is wel gewenst
Ben hard aan het nadenken om mijn pc te laten overklokken.
Dit zal ik allemaal door een vriend laten doen die daar wel verstand van heeft.
Nu vroeg ik mij wat nou de bottleneck in mijn pc is voor een spel zoals als far cry 4?
Wanneer ik de graphics hoger dan medium zet heb ik zeer veel last van frame drops en soms verschikkelijke lag.
Op medium loopt hij dus echt pas vloeiend,ben er natuurlijk wel bewust van dat fary cry 4 een veeleisende game is.
Eeerlijk gezegd eigenlijk dat niet verw8 ik dacht dat mijn pc nog wel een tijdje mee kon door op high settings te draaien.
Mijn specs:
3570k (nog nooit overgeclockt)
gtx 670 draait ook standaard met een standaard cooler erop.
8 gb ram
crucial m4 ssd 256 gb
Scythe mugen v2
Het hoeft voor mij niet tot in de extremen te worden overgeclockt maar wat meer fps in een spel zoals far cry 4 is wel gewenst