Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Software om Tekeningen bij te houden

Pagina: 1
Acties:

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 14:04

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een systeem liefst PHP/MySQL maar mag ook een lokale database zijn die tekeningen bij kan houden. Ik heb al met Google gezocht maar dan kom ik heel veel tegen wat met elektriciteit te maken heeft en niet met interieur bouw. Hoe het nu gaat is een beetje moeilijk aan het worden een persoon houd een excel document bij en andere kijken daar in.

Wat dient het minimaal te doen:

1. Tekening Nummer
2. Product
3. Onderdeel
4. Onderdeel van tekening nummer xxx.
5. Schaal
6. Formaat
7. Tekst vak om informatie in op te slaan.
8. Voor welk bedrijf is de tekening
9. Welke vestiging (bedrijf kan meerdere vestigingen hebben)

Wie kan mij in de juiste richting sturen de software mag ook in het Engels zijn Open Source heeft voorkeur. Als je ideeën heb met betrekking van zoek opdrachten laat het even weten misschien dat ik nieuwe ideeën op doet.

We hebben toegang tot Filemaker Pro maar niemand die er ervaring mee heeft is het een mogelijkheid om Filemaker hiervoor in te zetten?

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Filemaker Pro of willekeurig welke andere (desktop)database kan dat prima af. Gezien je specs is dat in een uurtje in elkaar te klikken. :)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland