5.1 logitech

Pagina: 1
Acties:

• Ritchq
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-09-2020
Hallo allemaal,

vandaag switchte ik weer naar mijn 5.1 set van logitech (pricewatch: Logitech Z506) maar deze schijnt opeens niet meer te werken, op 2 boxen na. Deze zijn links achter en rechts achter, de rest doen het niet.

Dit probleem had ik eerst niet, heb geen kabels eruit gehaalt etc.

Ik las op internet dat het te maken heeft met windows 7? En het mobo? Ik gebruik namelijk windows 7 met een pricewatch: MSI H97 GUARD-PRO.

Als ik nog info moet verstrekken hoor ik het graag.

Groetjes,

Ritchie.

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-01 11:12

Mikayu

.srt

Windows settings op 5.1 staan, en jacks op de juiste kleur aangesloten?

• Ritchq
Misschien een domme vraag, maar hoe zie ik de windows settings, of deze op 5.1 staan?

Ja, neem aan van wel, eerst deden ze het wel, niet uit geplugged en nu werken ze niet meer, kabels niet uitgetrokken of verwisseld.

EDIT; als je bedoelt rechts klikken op luidsprekertje rechts onder en dan configureren op 5.1 zetten, dan ja.

[ Voor 20% gewijzigd door Ritchq op 22-11-2014 18:58 ]

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-01 11:12

Mikayu

.srt

Waar vandaan ben je geswitched? Misschien liggen je drivers overhoop. En toch even de bekabeling checken :)

• Ritchq
Ik heb de bekabeling gecheckt en alles zit nog als het was toen het nog allemaal werkte.
Ben geswitched van mijn headset naar 5.1, beide zijn altijd ingestoken en via dat luidsprekertje rechtsonder op de taakbalk switch ik dan naar ander afspeelapparaat.