Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 632072

Topicstarter
hallo ik heb een laptop: Acer Aspire 7535G. nu heb ik ook een videokaart erin zitten maar volgen Windows (en mijzelf) is deze heel erg slecht. weet iemand of deze videokaart ook los kan? ik wil namelijk een nieuwere (of betere) erin zetten. nu heb ik ook de vraag of er iemand weet waar ik een gratis goede videokaart kan krijgen? (PS van Windows krijgt deze videokaart een 3.7) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:52
Dat gaat niet zomaar. En gratis videokaarten bestaan niet. Dus bespaar je de moeite.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kan alleen als het een MXMvideokaart is. En die dingen zijn echt verre van gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kan iemand dan uitleggen hoe ik op een makkelijke manier mijn videokaart kan overkloken? (of kom is bij mij langs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Simpel, dat gaat niet in een notebook.

De koeling is niet toereikend en daarnaast gaat het waarschijnlijk toch geen zin hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Anoniem: 632072 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 16:33:
kan iemand dan uitleggen hoe ik op een makkelijke manier mijn videokaart kan overkloken? (of kom is bij mij langs)
Als je iets wat langzaam is 30% sneller maakt, is het nog steeds langzaam. Afgezien van het feit dat overklokken bij laptops niet of nauwelijks kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
maar als je software gebruikt doet het dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:52
laptopgek1: Al je posts hier op het forum zijn halve trolls. Ga eerst eens Googelen voordat je nutteloze vragen hier stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:04

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste laptopgek1,
nogmaals welkom op het forum. Graag wijs ik je op Het algemeen beleid #quickstart/. Eén van de pijlers van Tweakers is eigen onderzoek. Noch uit je openingspost, noch uit je antwoorden blijkt dat je je voldoende hebt verdiept in deze materie.

Persoonlijk lijkt het mij niet verstandig om te proberen overklokken met een laptop. Daar zijn ze gewoonweg niet voor gebouwd, zeker niet een standaard consumentenversie als de jouwe. Helaas.

Aangezien er dus verder onvoldoende eigen onderzoek lijkt te zijn gedaan, sluit ik dit topic.

Mocht je vragen hebben over het forum, stuur mij dan een bericht. Klik hiervoor op het pijltje naast mijn user-name en op "Stuur bericht".
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.