OneDrive op Yosemite

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 16:04
Bij mij werkt OneDrive niet meer, ik krijg het OneDrive icoontje niet meer rechtsbovenin de taakbalk. Syncen doet hij ook niet meer.

Opstarten via Applications helpt niet, er gebeurt niks. Kan in Acitvity Monitor wel zien dat OneDrive start, maar het doet verder niets.

Heb de App al weggegooid en opnieuw geinstalleerd vanuit de appstore, maar werkt nog steeds niet.

Iemand enig idee?

MacBook Pro 13" Early 2011
OSX 10.10.1
8GB RAM
Samsung 840 256 GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Staat er iets in Console.app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Internet staat er vol mee dat OneDrive niet meer werkt. Ik had ook net een office 365 abbo afgesloten voor 1 TB aan diskruimte, maar na 1 dag al constateren dat onedrive niet werkt. Heb Microsoft moeten bellen om te zeggen dat ik mijn abbo wilde ontbinden omdat het niet werkt (kreeg mijn geld direct teruggestort). Gebruik nu dropbox van 1 TB voor mijn opslag van data. Werkt wel gelukkig.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Bel Microsoft, zij maken OneDrive immers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 16:04
22-11-2014 18:23:02,068 CoreServicesUIAgent[198]: unexpected message <OS_xpc_error: <error: 0x7fff7955fc60> { count = 1, contents =
"XPCErrorDescription" => <string: 0x7fff7955ff70> { length = 18, contents = "Connection invalid" }
}>

Zo te zien kan de OneDrive de verbinding niet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Welke versie van OneDrive gebruik je? Ik weet nog wel dat tijdens de Yosemite beta OneDrive echt crap was, vooral bij gebruik van de selective sync optie. Updaten naar versie 17.3.4501 loste bij mij de problemen op. Ik kwam bij een korte search het volgende tegen waarbij iemand een oplossing aandraagt: OneDrive on Yosemite after update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el frikandel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:52
Hier werkt het perfect onder Yosemite. Ik heb nu onbeperkte opslag bij mijn office 365 op mijn Onedrive en heb er al 4TB aan foto's opgepompt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook geen problemen met OneDrive, ironische is wel dat het op mijn Lumia 520 (WP8.1) niet werkt :') :')
Pagina: 1