Beste Tweakers,
Voor mijn meisje ben ik opzoek naar een low budget laptop.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben opzoek naar een laptop waar windows op draait. Helaas ben ik erachter gekomen dat windows 7 niet beschikbaar is binnen het gestelde budget. Hij moet dus op windows 8(.1) draaien. Hij gaat gebruikt worden voor minimalistische zaken als tekstbewerken, excel, video's bekijken en internetten. Een touchscreen scherm is dus nergens voor nodig.
Wat is je budget?
Bij voorkeur moet het een laptop onder de 400 euro zijn.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop moet zo licht en compact mogelijk zijn. Het beeldscherm hoeft dan ook niet groter dan 14 inch. Een redelijk lange accuduur is een pre.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Na wat voorwerk te hebben gedaan kwam ik uit bij de volgende laptops:
- Medion Akoya E1318T
- HP Stream 14-z010nd
- Lenovo Flex 10-00213
Ik heb geen ervaring met bovenstaande laptops/merken. Alternatieven of aanbevelingen zijn dus meer dan welkom.
Bij voorbaat dank,
Rob
Voor mijn meisje ben ik opzoek naar een low budget laptop.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben opzoek naar een laptop waar windows op draait. Helaas ben ik erachter gekomen dat windows 7 niet beschikbaar is binnen het gestelde budget. Hij moet dus op windows 8(.1) draaien. Hij gaat gebruikt worden voor minimalistische zaken als tekstbewerken, excel, video's bekijken en internetten. Een touchscreen scherm is dus nergens voor nodig.
Wat is je budget?
Bij voorkeur moet het een laptop onder de 400 euro zijn.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop moet zo licht en compact mogelijk zijn. Het beeldscherm hoeft dan ook niet groter dan 14 inch. Een redelijk lange accuduur is een pre.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Na wat voorwerk te hebben gedaan kwam ik uit bij de volgende laptops:
- Medion Akoya E1318T
- HP Stream 14-z010nd
- Lenovo Flex 10-00213
Ik heb geen ervaring met bovenstaande laptops/merken. Alternatieven of aanbevelingen zijn dus meer dan welkom.
Bij voorbaat dank,
Rob