Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zakelijke laptop gezocht (1300 euro)

Pagina: 1
Acties:

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-11 14:24
Wat ga je met je laptop doen?
OS: windows 8.0 of 8.1, laptop ingezet voor zakelijk gebruik, grotendeels zal het gebruikt worden voor Office, mailen, surfen en wat programma's die aan werk gerelateerd zijn.
De laptop moet in thuis situatie twee beeldschermen aansturen via display port pricewatch: Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart. Geloof dat je de schermen kan aansturen met één display port kabel zodat meerdere kabels onnodig zijn.
Laptop moet perse een SSD hebben voor snelheid. Opslag voor documenten zal via een NAS en/of de cloud gebeuren.

Wat is je budget?
Budget is is ongeveer 1300 euro inclusief BTW

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop is wel bedoeld om mee te nemen naar klanten maar zal grotendeels gebruikt worden op een plek.
Maar een goede accuduur is wel van belang, hoeft geen 12 uur te zijn maar 2 uur is wat aan de krappe kant.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Qua merk is HP, Acer en Asus gewild.
Grotendeels voor de looks, Lenovo is een goed merk maar ziet er uit als een laptop van 20 jaar geleden. Het matte zwarte plastic met de grote rode knop is niet de beoogde look.

Zelf had ik deze uitgezocht:
pricewatch: HP Elitebook 850 G1 (F1N09ET)

Suggesties voor alternatieven zijn welkom.

Alle vragen hebben een antwoord

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

mhindrik schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 11:50:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Qua merk is HP, Acer en Asus gewild.
Grotendeels voor de looks, Lenovo is een goed merk maar ziet er uit als een laptop van 20 jaar geleden. Het matte zwarte plastic met de grote rode knop is niet de beoogde look.

Zelf had ik deze uitgezocht:
pricewatch: HP Elitebook 850 G1 (F1N09ET)

Suggesties voor alternatieven zijn welkom.
Voor zakelijk gebruik zou ik bij HP, Dell of Lenovo blijven. Je vindt Lenovo's niet geschikt vanwege het gedateerde uiterlijk, maar dat is misschien wel inherent aan zakelijke laptops.
De HP die je noemt doet mij bijvoorbeeld denken aan een PowerBook van rond 2002:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lE14gOEL0FxxPOMj18b5gcMh/full.jpg

Apparticle SharePoint | Apps | Articles