Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gompie66
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22-11-2014
Mijn schoonouders hebben op vakantie in Portugal een nieuw mobieltej moeten kopen omdat de oude kapot ging. De keuze is gevallen op een Alcatel One Touch 2001. Daar hebben ze zich met pijn en moeite mee kunnen redden, want de keuze voor de menutalen waren Portugees, Spaans of Engels. Aangezien ze die talen niet machtig zijn werd het een heel gedoe. Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik de menutaal eventueel naar het Nederlands zou kunnen omzetten. Mijn schoonouders (76 en 74) zouden daar erg mee geholpen zijn.

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:53

The Wizard

Moderator Mobile
Een beetje googlen levert al wat informatie op:
If the phone is pre-set in a foreign language by any reason that I cannot read, how can I switch the language into my local language?
In this case, you can perform the switch in engineering mode by inputting “*#country code #”, then press “talk” key. Please be noted that the country code here you input should be four figures. If the code is less than 4 figures, add “0” at the beginning. For example, inputting *#0086# can switched into simple Chinese (China code 86), *#0044# is into British English (GB code 44) and *#0033# is into French (France code 33) etc..
If the required language is not built in your phone, this way does not work.
Het is hier bij Gathering of Tweakers wel de bedoeling dat je zelf eerst gaat zoeken voordat je een vraag stelt en aangeeft wat je evt. al gedaan hebt om het probleem op te lossen.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)