Zo,
Nou hoop ik dat ik hier niet op de compleet verkeerde plek hulp zoek maar ik weet het even niet meer.
Vandaag mijn nieuwe PC ontvangen. Vervolgens na standaard programma's erop gezet te hebben meteen even watchdogs geinstalleerd om te kijken hoe hij liep. Watchdogs draait 5 minuten en dan crash de computer. Het beeld stopt en het geluid hangt en dan kan de computer alleen nog maar uit via een harde reset.
Voeding nagekeken. Er zou een 500 watt voeding in moeten zitten maar er zat maar een 420 in. Meteen gebeld en vervangen voor een 750 watt van Recom. Zou het probleem moeten oplossen. Helaas blijft het euvel. Alle extra's van dezelfde stroomgroep afgehaald. Helaas hetzelfde probleem.
Nu net geprobeerd met Crysis 1. Hetzelfde probleem.
Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Ik draai op het volgende:
Processor: AMD Athlon X4 860K
Processor Socket: FM2
Moederbord: AsRock*Biostar*MSI
Geheugen: 8 GB DDR3-1600Mhz RAM
Harddisk: 1TB HDD (1000GB) SATA
Grafische Kaart: AMD Radeon R7 250 met 2GB GDDR3
Voeding: 750 Recom
Besturingssysteem: Microsoft Windows 7 Professional 64 Bit Editie
Nou hoop ik dat ik hier niet op de compleet verkeerde plek hulp zoek maar ik weet het even niet meer.
Vandaag mijn nieuwe PC ontvangen. Vervolgens na standaard programma's erop gezet te hebben meteen even watchdogs geinstalleerd om te kijken hoe hij liep. Watchdogs draait 5 minuten en dan crash de computer. Het beeld stopt en het geluid hangt en dan kan de computer alleen nog maar uit via een harde reset.
Voeding nagekeken. Er zou een 500 watt voeding in moeten zitten maar er zat maar een 420 in. Meteen gebeld en vervangen voor een 750 watt van Recom. Zou het probleem moeten oplossen. Helaas blijft het euvel. Alle extra's van dezelfde stroomgroep afgehaald. Helaas hetzelfde probleem.
Nu net geprobeerd met Crysis 1. Hetzelfde probleem.
Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Ik draai op het volgende:
Processor: AMD Athlon X4 860K
Processor Socket: FM2
Moederbord: AsRock*Biostar*MSI
Geheugen: 8 GB DDR3-1600Mhz RAM
Harddisk: 1TB HDD (1000GB) SATA
Grafische Kaart: AMD Radeon R7 250 met 2GB GDDR3
Voeding: 750 Recom
Besturingssysteem: Microsoft Windows 7 Professional 64 Bit Editie