Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem toegang computer over gedeeld netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe is het mogelijk dat ik via andere computers toegang heb tot de bestanden van mijn computer. Ik hanteer deze instellingen: http://oi58.tinypic.com/9awobb.jpg

Ik kies er toch voor dat ik deze computer niet zichtbaar wil?
Toch is op andere computers deze computer zichtbaar en kunnen er bestanden worden verwijdert/aangemaakt worden op bureaublad enzoverder. De computer heeft als besturingssysteem Windows 7 Pro. De computer behoort ook niet tot een homegroup..

Via de computer kan ik wel geen andere computers op het netwerk zien omdat de instellingen uit staan zegt hij dan. Maar andere computers op het netwerk kunnen er dan wel op.. |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2014 21:39 ]

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:25
Even " client for MicrosoftNetwork" en "File and Printer Sharing for MicrosoftNetwork" uitvinken bij je netwerk adapter? Dan ben je niet meer zichtbaar en kan niemand meer bestanden verwijdere/aanmaken.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip, maar heb net de oplossing gevonden wat heel vreemd is. Bij men firewall settings stonden dat deze beheerd werden door Norton Antivirus, ik heb deze geuninstalled (ga nu Microsoft Security Essentials installeren) en na het uninstalleren van Norton ben ik niet meer zichtbaar op het netwerk... Raar hé? Ik ga ervan uit dat Norton zorgde voor andere instellingen fzo?