Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro
Die dBm-waarden heb ik uitgelezen met een app inderdaad. De Passport ligt inmiddels weer achter slot en grendel op Tweakers HQ, dus ik kan de naam van die app even niet opzoeken.
Als ik het wel heb, haalt die app de signaalsterkte uit een engineering menu die niet makkelijk op te roepen is, maar wel bestaat.
Voor ik getest heb met die app heb ik hem een dag geprobeerd, om te kijken of de waarde goed geüpdatet werd en of hij meebewoog met de streepjes. Hij bleek consistent en betrouwbaar (zij het een beetje traag)
Als ik het wel heb, haalt die app de signaalsterkte uit een engineering menu die niet makkelijk op te roepen is, maar wel bestaat.
Voor ik getest heb met die app heb ik hem een dag geprobeerd, om te kijken of de waarde goed geüpdatet werd en of hij meebewoog met de streepjes. Hij bleek consistent en betrouwbaar (zij het een beetje traag)
Goedemorgen Arnoud,arnoudwokke schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 08:34:
Die dBm-waarden heb ik uitgelezen met een app inderdaad. De Passport ligt inmiddels weer achter slot en grendel op Tweakers HQ, dus ik kan de naam van die app even niet opzoeken.
Als de app de waarden uitleest zoals weergegeven worden in het engineering screen (escreen) dan kloppen de in de review opgenomen waarden in iedergeval (mits correct uitgelezen uiteraard).
Ik begrijp uit je reactie dat het een native-app is en dus geen Android-app, klopt dat?
Het is niet toevallig "Battery and System Analyzer - BaSA"?
[ Voor 3% gewijzigd door Rubén89 op 22-11-2014 11:51 ]
Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro
Zou één van de redactieleden dan wel anderszins T-net crew (alsnog) even willen uitzoeken welke App er nu gebruikt is voor het meten van de signaalsterkte, zoals die gerapporteerd is in de review van de BlackBerry Passport?
Mijn vraag is namelijk nog altijd niet beantwoord, terwijl ik wel graag een antwoord zou willen hebben.
Mijn vraag is namelijk nog altijd niet beantwoord, terwijl ik wel graag een antwoord zou willen hebben.
Goed dat je me eraan herinnert. Yup, dat is hem
Ah, dan kloppen je metingen nog ook, BaSa haalt inderdaad de waarden uit het escreen, dus het moet wel kloppen, ik heb het gecheckt, beetje jammer van die Paratek-prestaties dan.....
Bedankt!
Bedankt!
Pagina: 1