Ik ben opzoek naar een budget laptop. Inmiddels heb ik mijn keuze kunnen beperken tussen twee modellen. De: pricewatch: Acer Aspire ES1-512-C6BP en pricewatch: HP 250 G2 F0Z00EA. Zelf neig ik naar HP omdat de bouwkwaliteit van de laptop beter lijkt. Heb het exacte model niet in de winkel gezien, maar vergelijkbare modellen zien er strak uit. Bij Acer lijkt de bouwkwaliteit over het algemeen iets minder voor mijn gevoel.
Het belangrijkste vind ik het scherm. Zijn er mensen die ervaring hebben met de schermen van deze laptops? Aangezien de specificaties vrijwel gelijk zijn zal dit voor mij de doorslag geven. helaas kan ik de laptops niet in de winkel bekijken en wil ik daarom via deze weg naar ervaringen vragen.
EDIT: vergeten te vermelden dat scherm mat moet zijn. Ik irriteer mezelf enorm aan weerspiegelingen in schermen. Verder denk ik dat 4GB RAM een minimum vereiste is voor Windows 8? Of zal W8 + Word, Excel, Chrome/Mozilla ook prima draaien met 2GB?
Wat ga je met je laptop doen?
Internetten, tekstverwerken en af en toe een HD Film kijken (720p/1080p)
Wat is je budget?
Max 350 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, vandaar dat ik niet kies voor 17".
Het belangrijkste vind ik het scherm. Zijn er mensen die ervaring hebben met de schermen van deze laptops? Aangezien de specificaties vrijwel gelijk zijn zal dit voor mij de doorslag geven. helaas kan ik de laptops niet in de winkel bekijken en wil ik daarom via deze weg naar ervaringen vragen.
EDIT: vergeten te vermelden dat scherm mat moet zijn. Ik irriteer mezelf enorm aan weerspiegelingen in schermen. Verder denk ik dat 4GB RAM een minimum vereiste is voor Windows 8? Of zal W8 + Word, Excel, Chrome/Mozilla ook prima draaien met 2GB?
Wat ga je met je laptop doen?
Internetten, tekstverwerken en af en toe een HD Film kijken (720p/1080p)
Wat is je budget?
Max 350 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, vandaar dat ik niet kies voor 17".
[ Voor 12% gewijzigd door Mastasidaz op 21-11-2014 19:58 ]