Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Ongewenst bericht dat ik verwijderd wil hebben

Pagina: 1
Acties:

• Unbornchild
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-10 18:30
Wat een raar gebruik hier, dat men z'n eigen persoonlijke mailbox niet mag legen. Dit bestaat op geen enkel ander forum dat ik bezoek.

Ik heb een mailtje (van een of ander strontfukje -iemand mij totaal onbekend en nooit een woord mee gewisseld- die zomaar uit de lucht vallend besloot mij te beledigen) naar de vullisbak ("Trash" genoemd hier) verplaatst. Samen met nog wat ouwe troep.

Maar daar blijft het dus staan, begrijp ik nu.

Aangezien er staat:
"Alle berichten die je verstuurt en ontvangt blijven bewaard op de servers van Tweakers en kunnen worden ingezien door de crew van Tweakers indien dit noodzakelijk geacht wordt. Spam of anderszins ongewenste berichten kan je hier melden. "
... verzoek ik bij deze aan de desbetreffende werknemer om de mails in mijn "Trash" box te verwijderen.

Bij voorbaat dank.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-11 08:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit kan een gewone mod niet voor je doen, hier is iemand met databaserechten voor nodig. Aangezien die zelden in Schop een Modje komen en wel in Stoute Bugs, schop ik dit topic daarheen. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-11 16:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Als het goed zou je hem nu niet meer kunnen zien.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan