Almedo.nl.Helaas met spierballentaal

Pagina: 1
Acties:
  • 466 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-King
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09-06-2022
Nadat ik de bevestiging ontvangen heb, wordt het bedrag gemiddeld binnen 14 dagen terug gestort. Op deze bevestiging volgt geen verdere reactie.

Zelfs na 14 dagen geen enkele reactie,dat het bedrag was overgemaakt.

Dan maar eens bellen naar Almedo.nl
Ja het bedrag was overgemaakt naar andere persoon(met mijn IBan)ongelooflijke kletspraat.

Heb verstaan gegeven,het verschuldigde bedrag z.s.m. over te maken.
Reactie was,doen we vandaag nog.
En uw ontvangt een bevestigings-email(dag later).
Dag later gekeken,geen bevestigings-email ontvangen.

19-11-2014.
11.05 gebeld(Helaas met spierballentaal)aangifte... indien niet vandaag alsnog transactie zou volgen.

Krijg gelijk dag later bevestiging via email,dat het bedrag 19-11-2014 s middags was overgemaakt.
Heb nog netjes een mail teruggezonden,helaas zonder verdere reactie tot nu toe.

Voor mij,dit aan Almedo.nl ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-10 22:16

Bolletje

Moderator Harde Waren
Deze ervaring met een winkel hoort niet thuis in PMG. Ik heb je topic daarom verplaatst naar Shopping Forum, maar grote kans dat de moderators daar de openingspost te summier voor een goede discussie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Sniper.Target. schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:39:

19-11-2014.
11.05 gebeld(Helaas met spierballentaal)aangifte... indien niet vandaag alsnog transactie zou volgen.
uit je openingspost is niet echt duidelijk een termijn / tijdslijn vast te stellen maar je weet dat ze wettelijk gezien 30 dagen de tijd hebben om het geld terug te storten? Zelf een termijn stellen en dan dreigen aangifte te doen werkt niet echt in je voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als ik alleen al zoek bij Google op de naam van de winkel, komen er meer slechte ervaringen naar boven. Over het algemeen zou het wel goed zijn; een twijfelgevalletje dus. Zijn ze aangesloten bij een waarborg? Dan zou je eventueel je klacht daar nog kunnen neerleggen.

Als toevoeging op Kenzi, een citaat uit hun eigen algemene voorwaarden
ARTIKEL 7 - KOSTEN IN GEVAL VAN HERROEPING
1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.
2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

[ Voor 48% gewijzigd door CH4OS op 21-11-2014 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:33

Perkouw

Moderator General Chat
Dit topic doe ik nu dicht. Ik zie geen discussie waarde en de TS lijkt een shopreview te moeten zijn iets dat hier ook niet thuis hoort.

Dit topic is gesloten.