Ik heb een VPS lopen bij strato en zie dat deze sinds vanmiddag niet meer bereikbaar is. pingen lukt wel maar inloggen via ssh of elk ander protocol lukt niet meer.
Nu zie ik dat ik gisteren een mail heb gehad:
am vrijdag, 21 nov. 2014, führen wir zwischen 12:00 und 14:00
an unserer Plattform kurzfristig Wartungsarbeiten durch, um die
Performance zu verbessern.
In dieser Zeit wird Ihnen Ihr Server für ca. 10 Minuten nicht zur
Verfügung stehen.
Nach Abschluss der Arbeiten können Sie alle Dienste wie gewohnt nutzen.
Wir bedauern die Unannehmlichkeiten und bitten um Ihr Verständnis.
Ik weet niet wat hun onder 10 minuten verstaan. Als ik inlog op het strato website kun je zien dat de server gewoon draait en alle processen lopen, ik heb zelfs de vps herstart maar afgezien van pingen lijkt al het andere netwerk verkeer niet aan te komen. (putty blijft hangen)
Zijn er meer mensen die problemen ervaren op dit moment. Uiteraard hebben die prutsers van strato nergens een storingspagina of melding staan over hoe lang dit nog gaat duren.
Nu zie ik dat ik gisteren een mail heb gehad:
am vrijdag, 21 nov. 2014, führen wir zwischen 12:00 und 14:00
an unserer Plattform kurzfristig Wartungsarbeiten durch, um die
Performance zu verbessern.
In dieser Zeit wird Ihnen Ihr Server für ca. 10 Minuten nicht zur
Verfügung stehen.
Nach Abschluss der Arbeiten können Sie alle Dienste wie gewohnt nutzen.
Wir bedauern die Unannehmlichkeiten und bitten um Ihr Verständnis.
Ik weet niet wat hun onder 10 minuten verstaan. Als ik inlog op het strato website kun je zien dat de server gewoon draait en alle processen lopen, ik heb zelfs de vps herstart maar afgezien van pingen lijkt al het andere netwerk verkeer niet aan te komen. (putty blijft hangen)
Zijn er meer mensen die problemen ervaren op dit moment. Uiteraard hebben die prutsers van strato nergens een storingspagina of melding staan over hoe lang dit nog gaat duren.