Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• StevenHeijstek
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-04-2022
Ik ben momenteel op zakenreis in Japan en nu vraag ik me af of ik hier een smartphone kan kopen en die probleemloos in Nederland kan gebruiken.

Het gaat me dus puur om de functionaliteit .....ik weet dat het voor de garantie niet handig is maar daar gaat het me nu niet om.

Wie weet of dit kan?

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Het hangt er vanaf welke smartphone je wilt kopen :)

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:35

The Wizard

Moderator Mobile
Je kunt het beste even op zoek gaan naar een gewenste telefoon en dan even kijken op www.pdadb.net of de telefoon ook geschikt is voor de europese netwerken.

De telefoon moet minimaal geschikt zijn voor GSM 900/1800, UMTS 900/2100 en LTE op band 20 (800 MHz), band 3 (1800) en in mindere mate band 8 (900) en band 7 (2600).

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• jla
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-09 14:08

jla

Ik ben vorig jaar in Japan geweest en wat mij opviel is dat alle smartphones daar alleen maar te koop zijn met abonnement. Of sommige alleen zelfs voor mensen met een Japanse indentiteit.

Ik weet niet of dit voor alle toestellen geldt maar de iPhone's bij de verschillende grote warenhuizen in ieder geval wel.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:15
iPhones zijn wel simlockvrij te koop nu. Goedkoop daar.

Haters everywhere but I don’t really care