Proefperiode test aankoop met gratis tablet, betrouwbaar?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thms92
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-08-2024
Beste tweakers

Deze morgen kreeg ik een aanbod in mijn mailbox. Je kan nu een proefperiode van 2maanden nemen op het magazine test aankoop voor €2. Je krijgt hier ook een gratis tablet bij. But what's the catch? 😃

Hier een link naar de aanbieding: https://geschenk-aanbod.test-aankoop.be/

Alvast bedankt!

[ Voor 18% gewijzigd door Janoz op 21-11-2014 13:33 . Reden: Even referal van de link gehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:06

JJ93

Error 418

Tijdens het eerste jaar van uw abonnement, ofwel voor de resterende tien maanden na uw proefperiode, zal u een voordeeltarief genieten dat we exclusief aan onze abonnees aanbieden. De prijs voor uw abonnement op de tijdschriften Test-Aankoop, Budget & Recht (een tweemaandelijkse uitgave) en Test Gezond (een tweemaandelijkse uitgave) zal samen met het geheel van de gepersonaliseerde diensten die op deze site staan vermeld slechts € 9,55 per maand bedragen. Na het eerste abonnementsjaar zal de abonnementsprijs € 19,15 bedragen.
Zal daar wel te maken mee hebben, dus na een jaar 116€ betaald voor een 40€ China tablet en een paar magazines. Opzeggen betekend waarschijnlijk dat je alsnog de rest van het jaar moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-06 15:00
•Functioneel en eigentijds design in een stijlvolle witte behuizing
•Voorzien van wificonnectie en vele setup-mogelijkheden
•Besturingssysteem: Android 4.2.2
•LCD-touchscreen met diagonaal van 7” en resolutie van 800 x 480 pixels
•Grote keuze aan apps, verkrijgbaar via de Google Play Store

•Intern geheugen: 4Gb
Extern geheugen: tot 32Gb via SD-card (niet meegeleverd)
•Muziekspeler voor formaten mp3, wma, wav,...
•Videospeler: ondersteunt mp4, mpg, mpeg, avi, 3gp, mov, wmv,...
•Ingebouwde stereoluidsprekers voor geluidsopname en -weergave. Meegeleverd: batterij-oplader,stereo-oortelefoontjes en USB-verbindingskabel

Dit zegt al genoeg, heel ver van weg blijven is mijn advies )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Koop gewoon dan deze.

Tablets kosten geen drol meer vanuit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thms92
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-08-2024
Bedankt voor de reacties! 😃 ik waS niet van plan dit te doen, ik vroeg me gewoon af wat er achter zat 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-06 18:48
Duidelijk nep, net als alle test aanvraag websites die bestoken je alleen met reclame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-06 16:12
Even reageren, nu pas over de actie geleerd en ik overweeg om het te doen.

Als reactie op bovenstaande: in de algemene voorwaarden staat zeer duidelijk dat je tijdens de proefperiode op elk moment, maar wel ten laatste 8 dagen voor het einde ervan, kan opzeggen. Als je dat vergeet kan je maandelijks ook nog opzeggen.

De actie klopt dus wel. Voor €2 heb je een 7" Android tablet en het hoeft je geen halve euro extra te kosten. De vraag is alleen hoe slecht het toestel zal zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat het de €2 niet waard zal zijn. Desnoods is het voor m'n dochtertje of vind ik een andere toepassing ervoor.

Twee jaar geleden heb ik ook al eens ingetekend op een dergelijke actie van Test Aankoop. Ook op tijd opgezegd en ook het artikel ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-06 16:12
deTuinman schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:41:
Duidelijk nep, net als alle test aanvraag websites die bestoken je alleen met reclame
Test Aankoop is geen "test aanvraag website", het is de bekendste consumentenorganisatie van België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 564600

Na 6 weken nog steeds geen tablet ontvangen! Dan maar meteen abonnemnt opgezegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 654791

Midden november ook ingeschreven op mooie actie van Testaankoop(met domiciliatie).Begin dec. 1ste nummer over gezondheid ontvangen.Op 24 dec zag ik bij mijn bank dat er een domiciliatie klaar stond voor 2 jan 2015 voor 4,40 eur.
Heb direct een mail gestuurd naar testaankoop en mijn abonnement per direct opgezegd, alsook betaling geblokkeerd.
Midden januari was toch het geld van mijn rekening gehaald ! Heb hen direct gebeld en gezegd dat ik maar 1 nummer had ontvangen en dat ik ook mijn abonnement had opgezegd in december.
Zij vonden mijn mail niet alhoewel ik van hun een automatisch antwoord had ontvangen.
Men zei dat het niet normaal was dat ik maar 1 nummer had ontvangen en ze zouden het direct in orde brengen.Heb hen gezegd dat het voor mij niet meer hoefde.
Zij gingen mijn abonnement stopzetten en mijn 4,40 eur terugstorten. Heb hen gezegd dat ik dit zelf via mijn bank zou terugvragen, wat gebeurde.
Begin februari ontvang ik nu een herinneringsbrief voor 4,40 eur.
Heb hen een boze brief gestuurd. Ik dacht dat testaankoop opkwam voor de consument ! Niet bij zichzelf dus.
De zogenaamde tablet heb ik ondertussen nog altijd niet ontvangen.
Moet hem zelfs niet meer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 656133

Niet betrouwbaar en halen geld van je rekening ook al ben je nog in proefmaand!

Pas na 10 weken tablet, zodanig dat je niet tijdig kunt opzeggen. ze zijn zo slim om de eerste boeken niet zenden, dan krijg je twee boekjes en de betaling van twee euro en heb je volgens de telefonisten nog twee maand tijd tot er de volgende maand geld van je rekening (7.35) is voor het zogezegd tweede 'gratis' boekje!
Bij navraag zijn wel zij juist hoor en snakken ze je neus van je hoofd. ertussen komen lukt niet, ze hebben gelijk. En dan maar zeggen je bent toch lid bent van november, terwijl je niets in december hebt ontvangen, dewelke zij beweren! Maar we willen het wel opsturen hoor! en ondertussen denk je dat je in de tweede maand bent en dat je nog ruim de tijd hebt om op te zeggen en dat ook de telefonisten het zo zeggen: mevrouw u hebt nog een maand de tijd. Tot je opzegt: hahahah.... 8)7
Geen wonder dat ze je rekeningnummer moeten hebben, echt van bedriegt de boel!
Blijf eraf, echt...dat ze dan meteen zeggen 10 euro voor een kennismaking. En dat voor Test-Aankoop, echt bedriegers. Mensen toch, blijf eerlijk. Al moet ik zeggen dat je geen tablet koopt voor 10 euro maar het moet eerlijk blijven!

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 656133 op 10-02-2015 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 656933

Ik heb de tablet ontvangen. De tablet is rooted waardoir helaas heel wat apps niet kunnen gedownload. Wat mij betreft... Rommeltablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 661267

Vraag is wanneer de proefperiode juist ingaat... Is dat vanaf de ondertekening van de domiciliëring of vanaf de eerste datum waarop de rekening werd gedebiteerd? Daar zit al gauw een volle maand tussen. De eerste (beloofde) 4 magazines worden snel verstuurd (binnen de 2 weken na ondertekening, en dus eigenlijk in de eerste maand). Voor het geschenk begint men te tellen vanaf de datum waarop de 2 euro werd gedebiteerd, en dat gebeurt pas vanaf maand 2 na de ondertekening. Officieel: levering binnen de 6 weken na deze datum, maar dan zit men al in maand 3 en valt ook het nieuwe magazine van die maand in de bus (niet kosteloos natuurlijk). Resultaat: Je moet sowieso voor een derde maand betalen (ong.10 euro) om je geschenk te kunnen ontvangen. Stuur je voor het einde van maand 2 een opzegbrief, dan ontvang je het geschenk niet. Wie het louter voor het geschenk doet, kan dus evengoed het geschenk bestellen 'zonder' proefabonnement, want de kosten komen overeen uit (ong. 10-12 euro). Dat is ook het hele opzet van TA (hoewel ze doen uitschijnen dat je alles krijgt voor 2 euro)... Niet slecht gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Anoniem: 656933 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 18:38:
Ik heb de tablet ontvangen. De tablet is rooted waardoir helaas heel wat apps niet kunnen gedownload. Wat mij betreft... Rommeltablet
Joh.

🌞🍃

Pagina: 1