• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:27
Hi,

Bij de zoektocht naar een nieuwe (high end) TV merkte ik dat ik automatisch aan het kijken was naar de toestellen met een vlak scherm. Toen ik erover nadacht kwam dit voornamelijk door de gedachten dat ik het niet voor me zie dat een curved TV ook aan de muur kan hangen. Ik heb nu een 5 jaar oude Samsung die echt als een schilderij zo plat tegen de muur hangt (kabels in de muur gefreesd)...I love it!

Toch, als je al kijkt naar de samsung en LG (oled) reeks dan is dit allemaal Curved. Ben ik ouderwets dat ik een TV plat aan de muur wil? Heb een beetje gegoogled maar je ziet curved TV's bijna niet hangen.

Wat jullie?

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-01 22:20
Is maar net wat je mooi vindt toch?

Ik zou zelf persoonlijk nooit een curved TV kopen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als die dingen een VESAmount hebben kun je ze tegen de muur hangen. Maar ik kan me voorstellen dat het dan nog wat lastiger wordt om het ding in de juiste hoek te zetten. Maar als dat geen probleem is zie ik geen reden om het niet te doen.

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:27
@marcoC als je in de high ends gaat kijken van veel merken dan is er geen andere optie meer helaas..

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Volgens mij valt dat wel mee. Alleen LG en Samsung hebben wat curved modellen. Ik vind het er persoonlijk niet uit zien en zou nooit voor zo'n model kiezen. Heb er ook nog geen lyrische reviews over gelezen. Volgens mij is het meer een gimmick.