Op mijn iMac heb ik foto's geïmporteerd in iPhoto. deze foto's zijn nu zichtbaar voor mij. Als een ander gezinslid aanmeld op de iMac, moet hij/zij dan ook weer alles importeren ? of is er een manier om deze foto's voor iedereen beschikbaar te maken ?
Met een klein beetje zoeken moet je hier toch wel uitkomen?
ja dat had ik zelf ook kunnen bedenken inderdaad... pff zat met een verkeerde zoek string te zoeken.. bedankt !
hopelijk kom ik er uit...
hopelijk kom ik er uit...
[ Voor 11% gewijzigd door joecks op 21-11-2014 09:41 ]
Wat je kan doen is een image maken die gemount wordt door alle gebruikers. In deze image staat dan je iPhone library file. Op die manier werkt iedereen met dezelfde library.
Echter, je kan ook even wachten tot begin volgend jaar. Dan zal iPhone vervangen worden door een nieuwe app en staan al je foto's in de cloud. Ik verwacht/hoop dat je dan ook wat minder omslachtig foto's kan delen met gebruikers op eenzelfde mac.
Echter, je kan ook even wachten tot begin volgend jaar. Dan zal iPhone vervangen worden door een nieuwe app en staan al je foto's in de cloud. Ik verwacht/hoop dat je dan ook wat minder omslachtig foto's kan delen met gebruikers op eenzelfde mac.