Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Powerline om het internetverkeer in zolder te verbeteren. Nu is de vraag: heb ik internet, ja of nee?
Wat is je budget?
+/- €30. Hoe minder, hoe beter!
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De powerline (of alternatieve wifi versterker) zal bevinden op zolder. Nu zal worden gebruikt voor het internet te browsen. In de toekomst waar mijn game-pc zou staan zal worden gegamed o.a. multiplayer games.
Ik heb ff rond gekeken en ik zag dit:
pricewatch: TP-Link AV500 Mini Powerline Adapter Starter Kit (V1)
Vinden jullie een goede powerline? Of hebben jullie andere (goedkope) alternatieven?
Ik zoek een?
Powerline om het internetverkeer in zolder te verbeteren. Nu is de vraag: heb ik internet, ja of nee?
Wat is je budget?
+/- €30. Hoe minder, hoe beter!
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De powerline (of alternatieve wifi versterker) zal bevinden op zolder. Nu zal worden gebruikt voor het internet te browsen. In de toekomst waar mijn game-pc zou staan zal worden gegamed o.a. multiplayer games.
Ik heb ff rond gekeken en ik zag dit:
pricewatch: TP-Link AV500 Mini Powerline Adapter Starter Kit (V1)
Vinden jullie een goede powerline? Of hebben jullie andere (goedkope) alternatieven?