[HL] Counterstrike werkt niet... update shit

Pagina: 1
Acties:

• SindaPaus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-01 16:43

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Topicstarter
Geliefe ff uw aand8 voor het volgende

Ik heb een paar weken terug 'Half-life Generations' gekocht. Ik heb daarna alles ('Half-life', 'Opposing Force', en 'Counterstrike') geinstalleerd en met de 'Sierra Utilities' ge-update.

'Half-life' werkt naar behoren en ook kan ik multiplayen op internet. :)
'Opposing Force' start op, maar wanneer ik kies voor 'bootcamp' of 'single player' zie ik eerst nog 'Loading' staan, maar al snel krijg ik een foutmelding (Kan ik nu ff niet geven; ben nu op stage en ik weet m niet uit m'n hoofd. Geef nog wel ff).
En dan het belangrijkste:

'CounterStrike' start gewoon op, training werkt prima, ik krijg bij multiplayer allemaal severs op het scherm, maar wanneer ik wil inloggen, krijg ik ineens de foutmelding dat mijn versie 'out of date' is en dat ik m moet updaten. En dan gaat ie uit de game en verder niets.:( Maar als ik voor updates ga checken, dan zegt ie dat er geen updates zijn. En dat klopt wel, omdat ik alles immers al geupdate had.

Weet iemand een oplossing? Heeft iemand dit ook eens meegemaakt? Ik geef nog wel meer details van de foutmeldingen.
Bij voorbaat dank!

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-02 19:25
Op woensdag 13 juni 2001 13:54 schreef SindaPaus het volgende:
Geliefe ff uw aand8 voor het volgende

Ik heb een paar weken terug 'Half-life Generations' gekocht. Ik heb daarna alles ('Half-life', 'Opposing Force', en 'Counterstrike') geinstalleerd en met de 'Sierra Utilities' ge-update.

'Half-life' werkt naar behoren en ook kan ik multiplayen op internet. :)
'Opposing Force' start op, maar wanneer ik kies voor 'bootcamp' of 'single player' zie ik eerst nog 'Loading' staan, maar al snel krijg ik een foutmelding (Kan ik nu ff niet geven; ben nu op stage en ik weet m niet uit m'n hoofd. Geef nog wel ff).
En dan het belangrijkste:

'CounterStrike' start gewoon op, training werkt prima, ik krijg bij multiplayer allemaal severs op het scherm, maar wanneer ik wil inloggen, krijg ik ineens de foutmelding dat mijn versie 'out of date' is en dat ik m moet updaten. En dan gaat ie uit de game en verder niets.:( Maar als ik voor updates ga checken, dan zegt ie dat er geen updates zijn. En dat klopt wel, omdat ik alles immers al geupdate had.

Weet iemand een oplossing? Heeft iemand dit ook eens meegemaakt? Ik geef nog wel meer details van de foutmeldingen.
Bij voorbaat dank!
klopt , ik had samen met een vriend precies hetzelfde. Ik heb zelf maar de complete counterstrike gedownload en erover heen gegooit......zonde maar ja

Verwijderd

Volgens mij is hierover een post op www.counter-strike.net geweest. Heeft te maken met het updaten van HL. Je kan daar even in het archief kijken, want er werd wel een oplosing voor gegeven.

Wat je het beste kan doen is, zoals maverick zegt, alleen HL instaleren en dan de fullversion CS 1.1 daaroverheen met HL update 1.06 (of 1.006, of 1.060 ofzow)

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-02 21:28

Rexomnium

Vincam aut moriar

http://www.counter-strike.net

Daar staat de nieuwste generations patch. Je hebt HL 1.1016 (ofzo) nodig. En CS is nu al op 1.1
Dat wordt dus een dload van totaal 90 meg gloof ik.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

1.106 is het ja :+

• SindaPaus

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Topicstarter
Op woensdag 13 juni 2001 14:08 schreef Larzan het volgende:
http://www.counter-strike.net

Daar staat de nieuwste generations patch. Je hebt HL 1.1016 (ofzo) nodig. En CS is nu al op 1.1
Dat wordt dus een dload van totaal 90 meg gloof ik.
Bij die 'Sierra Utils'; als je daar op auto-update drukt, checkt ie of er nog updates zijn. En die zijn er niet meer, want ik heb al eens 90 meg gedownt.
]Op woensdag 13 juni 2001 14:08 schreef --BoBo-- het volgende:Volgens mij is hierover een post op www.counter-strike.net geweest. Heeft te maken met het updaten van HL. Je kan daar even in het archief kijken, want er werd wel een oplosing voor gegeven.
Wat je het beste kan doen is, zoals maverick zegt, alleen HL instaleren en dan de fullversion CS 1.1 daaroverheen met HL update 1.06 (of 1.006, of 1.060 ofzow)
Ik zoek dan wel ff. Weet iemand nog de oplossing?

• SindaPaus

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Topicstarter
Ik vond dankzij --BoBo-- het volgende
Internet game Troubles?!?
Aight heres the story...... well i was one of the late ones to buy CS. I got the retail version and did every thing it told me to do for the out of date thing for the game.... well now i can get in to quickstart games witch is cool and all for playing but i cant make any friends cus i dont know witch server im going next. the strange thing is that when i go to internet games i go to a counter strike game and disturbingly i get first u must Download the custom game??? Well ive got the game! or if i do go into the game it will say ur Dll is not the same as the servers and i dont understand this... if anyone has any usefull information for this plz post a reply...
thank you

Signed,
A confused CS player
Klinkt bijna hetzelfde als mijn probleem...

Het volgende is de oplossing:
active filter
have you got the cstrike filter on turn this on and press update. choose a server from the 10000+ and play
you can add the server to faroutie if you like it.
Dus gewoon de filter aan zetten??? en dan update pressen??? Das alles???
Ik zal het ff tryen als ik thuis kom.

Pagina: 1