Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

keyframes probleem internet explorer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
week geleden ook al hier op gepost en toen goed en snel geholpen dus ik hoop dat jullie me hierbij ook kunnen helpen.
Ik heb een image slider op een website geplaatst met de keyframes in css. dit omdat ik vrij weinig tot geen verstand heb van javascript en jquery.
nu werkt de image slider wel in chrome en firefox maar niet in Internet Explorer, de image slider word gewoon niet geladen.

nu heb ik op internet gezocht dat het aan de keyframes kan liggen doordat oudere versies van IE dit niet ondersteunen. echter staat op deze computer de nieuwste IE en zou het dus prima moeten werken, maar helaas doet hij het niet.

Hopelijk kan een van jullie me ermee helpen

Verwijderd

Topicstarter
ligt blijkbaar dus aan -moz- en -webkit-.
volgende probleem is hoe ik het in alle browsers aan de praat krijg

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-11 15:23
Staat naast de -moz- en -webkit- ook de versie zonder prefix in je CSS? Dan zou het gewoon moeten werken in IE10+

Full-stack webdeveloper in Groningen

Verwijderd

Topicstarter
@spinal waar kan ik dat vinden? heb er wel enigzins verstand van maar staat me nu al een paar dagen blind op deze code

edit:
snap het al, ga het nu aanpassen, kijken of het werkt

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2014 16:14 . Reden: niet goed gelezen ]

Verwijderd

Topicstarter
gelukt!