• Valoo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-11-2022
Hallo allemaal,

ik heb in maart de tablet Sony Xperia Tablet Z WiFi 32GB gekocht (pricewatch: Sony Xperia Tablet Z WiFi 32GB Wit), geen klachten.
Maar het is wel echt alleen een tablet, wat ik ook liever gebruik, maar ik heb nu voor mijn opleiding meer een laptop nodig. Dus de Xperia wordt overhandigd aan mijn broertje en ik moet op zoek naar een laptop voor mijn opleiding.

Nu zie ik dat er ook een hoop Laptops zijn die je kan om switchten naar tablet en versa.
Ik heb hier alleen totaal geen verstand van, dus ik had gehoopt dat hier iemand mij zou kunnen helpen met het maken van de juiste keus?

Zal even wat informatie geven wat hij in ieder geval zou moeten kunnen:
- Programma's als Word + een lekker toetsenbord voor de scripties.
- OS het liefst windows en geen android.
- Niet te zwaar en te dik, moet lekker makkelijk mee te nemen zijn.
- Goed en mooi HD scherm waar ik 's avonds mijn series op kan kijken ^^
- Max. €1000,-

Welke mij al opgevallen waren:

pricewatch: Microsoft Surface Pro 3 Ci3, 4GB, 64GB Zilver

pricewatch: HP ElitePad 900 32GB 3G Bundel Zwart

pricewatch: Samsung Galaxy TabPro 12,2" 4G 32GB Zwart

pricewatch: Asus Transformer Book Flip TP500LN-DN064H

http://www.laptopshop.nl/...-aspire-r7-371t-537q.html

Alvast bedankt voor de moeite :)

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:48

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

De Surface Pro 3 is een prima apparaat voor wat jij zoekt. Met de andere heb ik geen ervaring. Mijn SP3 is wel de i5 8gb 256 versie via ebay. Daarom dus bijna 300 euro goedkoper kunnen krijgen. Ik was hier 1150 voor kwijt en dan heb ik nog een typecover erbij gekocht die ik overigens ook fijn vind typen.

XBL: MRE Inc

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je noemt eigenlijk alleen tablets op. En in dat geval hoort je topic in MAA. Dus ik verplaats je topic daar even heen.

Mocht je wel voor een laptop willen gaan (in plaats van een apparaat dat primair een tablet is), kijk dan ook eens naar de Yoga 2 Pro. Die staat nu voor 1000 euro in de Pricewatch.

• Valoo
Ik heb beetje onderzoek gedaan, reviews gelezen en gekeken, en ik overal wel het zelfde probleem boven komen. "Het neerzetten is eigenlijk alleen handig op een tafel of bureau. Je kan het niet makkelijk (zoals een laptop) op je schoot zetten. Klopt dat? Want ik zit ook een uur per dag in de trein, wel handig als ik er daar ook mee kan werken.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:48

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

De SP3 heeft een kickstand die je ook makkelijk zo kunt instellen dat hij goed op schoot kan. Als je student bent, kun je nu een i5 128GB 4GB met 100 euro korting kopen. Inclusief typecover ben je 1034 euro kwijt. Iets boven je budget, maar wel de moeite waard. Kijk maar eens op www.microsoftstore.com

Deze al gelezen ? productreview: Microsoft Surface Pro 3 Ci5, 4GB, 128GB Zilver review door Anoniem: 368013

[ Voor 25% gewijzigd door MRE-Inc op 20-11-2014 18:13 ]

XBL: MRE Inc

• Valoo
Ja ik vond hem qua uiterlijk al heel erg gaaf. En hij kan ook flink wat aan, want van binnen zit hij ook prima in elkaar. Alleen vanwege dat soort kleine dingen, zoals het niet makkelijk neer zetten, vind ik vervelend . Maar volgens jou valt dat dus wel mee? Vragen of ik het morgen even in de media markt mag uittesten haha

• Flitz76
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:18
Heb zelf sinds een paar weken de SP3 (i3) en type dit bericht via de type cover... op mijn schoot.
De kickstand kun je in alle mogelijke posities zetten waardoor het prima werken is op deze manier.
Toegegeven, het is anders dan met een laptop op schoot, maar dat neem ik op de koop toe aangezien je er een hoop voor terugkrijgt (geweldig licht apparaat, zeer draagbaar, tablet functie, combi pen/Onenote is fantastisch). Enige waar ik spijt van heb, is dat ik niet wat meer heb geinvesteerd en de i5 genomen. Dan had mijn laptop helemaal de deur uit gekund..
Pagina: 1