Schermreparatie Nexus 5

Pagina: 1
Acties:
  • 1.103 views

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:51
Vanmiddag mijn telefoon laten vallen en ongelukkig op de tegels terecht gekomen. Scherm is verbrijzeld aan de rechter bovenhoek :'( .(Valt dit btw onder de inboedelverzekering? ) Wil hem graag laten maken bij een shop die het originele scherm + module er op zet en het liefst nog een paar maanden garantie.

Ik heb het volgende gevonden:
http://www.scherm-reparatie.com/lg-nexus-5-reparatie/
http://www.touchfix.nl/reparaties/lg/nexus-5-d821

Misschien hebben jullie nog shops waar jullie je smartphone hebben laten maken?
Laat het even weten, alvast bedankt voor de tips !

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Shops horen niet in Mobile. Ik tik dit topic dus door naar Shopping Forum.

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:06
Mr. Jummy schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:51:
Vanmiddag mijn telefoon laten vallen en ongelukkig op de tegels terecht gekomen. Scherm is verbrijzeld aan de rechter bovenhoek :'( .(Valt dit btw onder de inboedelverzekering? )
Vaak wel, even bellen met je verzekering? Zij regelen dan ook vaak dat het gerepareerd wordt. Ik zou daar eerst mee bellen in ieder geval om te horen wat de eventuele procedure is. Soms mag je hem ook naar een bedrijf van jou keuze sturen en de kosten declareren.

...

Verwijderd

vaak wel?? nou nee hoor juist vaak niet.. of je moet een all risk clausule hebben of het toestel moet van iemand anders zijn dan is het je WA.

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:11

empy

Rijdt rondjes

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:12:
vaak wel?? nou nee hoor juist vaak niet.. of je moet een all risk clausule hebben of het toestel moet van iemand anders zijn dan is het je WA.
Je kan altijd informeren bij je verzekeraar, polissen willen nog wel eens verschillen van elkaar. Of je er veel uit haalt is maar de vraag, vaak zit er een bhoorlijk eigen risico aan vast.

Je zou Microfix in Leiden kunnen proberen. Voor zover ik weet geven die een jaar garantie op uitgevoerde werkzaamheden.

• Mr. Jummy
De schade:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MJMJEd0.jpg'
Alles werkt nog naar behoren, alleen scherm ligt aan diggelen.

En het liefst zoek een shop in Limburg. Zelf kan ik alleen maar van die schimmige shops vinden.

[ Voor 19% gewijzigd door Mr. Jummy op 20-11-2014 17:12 ]

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:33

Perkouw

Moderator General Chat
http://www.phoneworld.nl/storelocator

Schipperskerk (Limburg)

Medealaan 33
6124AV Schipperskerk
Nederland
Phone : 085-7602727

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Dies schimmige shops zijn juist een uitkomst. Gewoon de plaatselijke Lebara-simlock-reparatie-shop binnenlopen. Nemen alles aan voor meestal een schappelijk bedrag.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• Mr. Jummy
warhamstr schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:18:
Dies schimmige shops zijn juist een uitkomst. Gewoon de plaatselijke Lebara-simlock-reparatie-shop binnenlopen. Nemen alles aan voor meestal een schappelijk bedrag.
Misschien dat ik dan een beetje kieskeurig ben, maar ik wil graag een origineel scherm en dat bieden die shops meestal niet aan. Heb namelijk geen zin dat mijn telefoon na een paar maanden een eigen leven gaat leiden i.v.m een slecht touchscreen.
Maar ik laat hem brengen (familie) volgende week bij www.scherm-reparatie.com .
Bieden het originele touchscreen aan voor €150.

[ Voor 10% gewijzigd door Mr. Jummy op 20-11-2014 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07 23:16
Ik ben de eigenaar van TouchFix en kan garanderen dat wij het officiële onderdeel gebruiken en de fabrieksgarantie kunnen behouden. Daar naast geven wij afzonderlijk 3 maanden garantie op de reparatie. 150 incl. Btw red ik niet qua marge. Wij zijn een officieel LG onderdelen dealer en kunnen dit ook bewijzen. Reparatie is op het moment 159.99 euro incl btw. Vragen mag je altijd stellen, en ik respecteer ook je keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit hoort niet in het Shopping Forum. Shops en ervaringen met shops moet je zelf zoeken.

Vandaar een slotje :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.