iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Vaak wel, even bellen met je verzekering? Zij regelen dan ook vaak dat het gerepareerd wordt. Ik zou daar eerst mee bellen in ieder geval om te horen wat de eventuele procedure is. Soms mag je hem ook naar een bedrijf van jou keuze sturen en de kosten declareren.Mr. Jummy schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:51:
Vanmiddag mijn telefoon laten vallen en ongelukkig op de tegels terecht gekomen. Scherm is verbrijzeld aan de rechter bovenhoek.(Valt dit btw onder de inboedelverzekering? )
...
Verwijderd
Je kan altijd informeren bij je verzekeraar, polissen willen nog wel eens verschillen van elkaar. Of je er veel uit haalt is maar de vraag, vaak zit er een bhoorlijk eigen risico aan vast.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:12:
vaak wel?? nou nee hoor juist vaak niet.. of je moet een all risk clausule hebben of het toestel moet van iemand anders zijn dan is het je WA.
Je zou Microfix in Leiden kunnen proberen. Voor zover ik weet geven die een jaar garantie op uitgevoerde werkzaamheden.

Alles werkt nog naar behoren, alleen scherm ligt aan diggelen.
En het liefst zoek een shop in Limburg. Zelf kan ik alleen maar van die schimmige shops vinden.
[ Voor 19% gewijzigd door Mr. Jummy op 20-11-2014 17:12 ]
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Schipperskerk (Limburg)
Medealaan 33
6124AV Schipperskerk
Nederland
Phone : 085-7602727
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Misschien dat ik dan een beetje kieskeurig ben, maar ik wil graag een origineel scherm en dat bieden die shops meestal niet aan. Heb namelijk geen zin dat mijn telefoon na een paar maanden een eigen leven gaat leiden i.v.m een slecht touchscreen.warhamstr schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:18:
Dies schimmige shops zijn juist een uitkomst. Gewoon de plaatselijke Lebara-simlock-reparatie-shop binnenlopen. Nemen alles aan voor meestal een schappelijk bedrag.
Maar ik laat hem brengen (familie) volgende week bij www.scherm-reparatie.com .
Bieden het originele touchscreen aan voor €150.
[ Voor 10% gewijzigd door Mr. Jummy op 20-11-2014 18:12 ]
Vandaar een slotje
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit topic is gesloten.