Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Geachte Redactie, systeemeisen zijn geen nieuws.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Metal Gear Solid V: Ground Zeroes vereist minimaal een GeForce GTX 650

http://tweakers.net/nieuws/zoeken/?keyword=systeemeisen

Ik word er een beetje moe van om dit soort nep nieuws op de website te lezen. Dit is gewoon geen nieuws, klaar. Ik weet dat het de strategie van tweakers is om voor elke poep of scheet een nieuwsartikel te maken zodat Tweakers meer kliks krijgt, maar dat komt de kwaliteit van de website niet ten goede. Volgens mij weet Tweakers zelf dit ook heel goed.

Minder minder minder artikelen zoals dit, meer artikelen zoals deze:
reviews: De digitale huiskamer

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-11 12:04

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:15:
nieuws: Metal Gear Solid V: Ground Zeroes vereist minimaal een GeForce GTX 650

http://tweakers.net/nieuws/zoeken/?keyword=systeemeisen

Ik word er een beetje moe van om dit soort nep nieuws op de website te lezen. Dit is gewoon geen nieuws, klaar. Ik weet dat het de strategie van tweakers is om voor elke poep of scheet een nieuwsartikel te maken zodat Tweakers meer kliks krijgt, maar dat komt de kwaliteit van de website niet ten goede. Volgens mij weet Tweakers zelf dit ook heel goed.

Minder minder minder artikelen zoals dit, meer artikelen zoals deze:
reviews: De digitale huiskamer
Misschien de volgende keer zonder deze onzin aankomen? dan krijg je misschien nog een reactie van de redactie, en als je een seconde in dit forum had gekeken dan had je gezien dat er een discussie is dat tweakers niet een artikel heeft geplaatst over de nieuwe hema branded telefoon, waarop de redactie reageert met het volgende:
Olaf schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:13:
Eerlijk gezegd vonden we het niet zo groot nieuws. Kudos aan de marketingafdeling van de HEMA, maar ze verkopen al langer smartphones en tablets (dat weten we als buren zijnde :P ). Nu hebben ze alleen een overeenkomst met zo'n Chinese whitelabel-fabrikant gesloten om hun eigen naam erop te mogen zetten. Het zijn budgettoestellen zoals ze zo vaak in de schappen van supermarkten, drogisterijen, speelgoedwinkels enz. verschijnen en daar geven we ook geen aandacht aan.

De 'ophef' over het geschil tussen de Zopo-dealer en de HEMA lijkt ook een storm in een glas water. Ik heb gisteren met die distributeur gebeld en die roept maar wat en was eigenlijk niet serieus te nemen. Ik blijf het wel volgen voor als er meer concreets uitkomt. Vandaag heeft hij een gesprek met een Chinese vertegenwoordiger. De distributeur zei dat 'Zopo er waarschijnlijk eens stokje voor gaat steken dat de HEMA de smartphones nog gaat verkopen', maar ik geloof er niks van. Het lijkt meer veel stennis schoppen om zijn handeltje onder de aandacht te brengen. HEMA deed het gisteren af als 'klinkklare onzin'.
Dus die opmerking kan je voortaan weglaten.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 12:37

Standeman

Prutser 1e klasse

Je weet het verschil tussen nieuws en artikelen? Dat jij systeemeisen niet interessant vind betekend niet dat er hele hordes tweakers zijn die dat juist wel vinden.

Ongelovelijk dat er gebruikers zijn die denken dat Tweakers alleen voor hun bestaat 8)7

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:15:

Ik word er een beetje moe van om dit soort nep nieuws op de website te lezen.
Dan lees je het toch niet. Ik hoef ook niet de allerlaatste smartphone upgrade te weten, deze sla ik dus ook gewoon over. Neemt niet weg dat het erg populaire artikelen zijn.
Dit is gewoon geen nieuws, klaar.
Het is per definitie nieuws hoor, of het belangrijk (genoeg) nieuws is laat ik dan maar aan de redactie over.
Ik weet dat het de strategie van tweakers is om voor elke poep of scheet een nieuwsartikel te maken zodat Tweakers meer kliks krijgt, maar dat komt de kwaliteit van de website niet ten goede. Volgens mij weet Tweakers zelf dit ook heel goed.
En toch brengt dit soort artikelen nog wel wat goede reacties of discussies.