Webshop reageert niet op aanvraag ontbinding koop

Pagina: 1
Acties:
  • 533 views

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Hoioi,

Afgelopen maandag heb ik contact op proberen te nemen met de verkopende partij omdat ik de koop wilde ontbinden.
Ik heb toen zowel via het online contact formulier als via mail (eigen administratie ;)) contact gezocht met deze firma waarbij ik aangaf de koop te willen ontbinden en dat ik de instructies voor retournering graag wilde ontvangen.

Vervolgens heb ik gister dezelfde mail nogmaals doorgestuurd met de toevoeging dat ik al 2 dagen op antwoord zat te wachten..

Tot op heden geen enkel resultaat en ondertussen staat de termijn van 14 dagen voor WKOA op het punt te verstrijken. Ik heb gelukkig de mail voor de eigen administratie als bewijslast dat ik ruim voor deze termijn heb geprobeerd contact op te zoeken met deze firma.

Ik ben van plan om morgen in de telefoonboom te klimmen om wat schot in de zaak te krijgen.

Iemand andere tips hoe dit varkentje te wassen?

[ Voor 13% gewijzigd door Perkouw op 20-11-2014 16:42 . Reden: Webshop naam weg gehaald ]

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

Waarom bel je niet gewoon eerst even voordat je een topic aanmaakt?
Ondernemers hebben het wel eens (te) druk enzo.

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Probleem is opgelost, gewoon een relatief trage webshop. (maar ik snap dat niet elke webshop service a la coolblue of Aces direct kan leveren)
Lijkt niet moeilijk te doen en zegt toe dat er morgen iemand contact met me op neemt voor de afhandeling.

[ Voor 67% gewijzigd door eL_Jay op 20-11-2014 11:51 ]

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:33

Perkouw

Moderator General Chat
Topic sluit ik nu. Probleem is opgelost en webshop naam heb ik even weg gehaald, vond dat niet heel relevant.

Dit topic is gesloten.