trage nieuws afhandeling?

Pagina: 1
Acties:

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:33

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
hoi,

eergisteren stond op planet.nl het nieuws dat in XP geen mpr encoder zit vanochtend om 9 uur werd er op FOK! melding van gemaakt en nu staat het op tweakers

http://www.tweakers.net/nieuws/17240

dit gebeurt met meerdere dingen was het hier het probleem, zijn er te weinig mensen die de nieuws submits kunnen controleren en daardoor het niuews niet tijdig op de frontpage komt? of zijn er te weinig mensen die nieuws posten. wat de rede ook is ik, en ik denk meerdere onder ons willen graag meehelpen om het probleem op te lossen.

graag een reactie

Rammes

Ik zou het doen!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Dit nieuwtje stond gisteravond nog niet in de nieuwssubmit, dus daar kan het niet aan liggen... :)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
dus met andere woorden er ijn te weinig nieuws posters?

Ik zou het doen!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik vind het (sorry Mark) niet echt nieuws.

Altijd dat gezeik om Microsoft, vooral van The Register & Co. Ze doen net alsof het totaal onmogelijk wordt om MP3 te gebruiken in Windows XP terwijl je alleen niet meteen na de installatie kunt encoden (met een plugin kan het wel en met de 761 andere (gratis) programma's ook). En zeg nu eerlijk; wie gebruikt er nu WMP om MP3 te encoden?

Daarom heb ik het in ieder geval niet geplaatst. Iemand anders heeft een andere mening en plaatst het wel, maar dan iets later. Niets aan te doen.

Professioneel Hyves-weigeraar

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
hmm ok dus er is een beetje een menigs verschil over het wel of niet posten van nieuws. en toch denkik dat wanneer er iets meer nieuws op de frontpage gezet word de variatie meer word en het lezen ook plezieriger word. correct me if im wrong... mee eens?
rammes

Ik zou het doen!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Niet iedere nieuwsposter weet overal even veel vanaf en vind alles even leuk. Daar doe je nix aan. Het verschilt dus per nieuwsposter wat hij post. Logisch toch?

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
hm vrij logisch ja maar zoals ik hiervoor al schreef iets meer variatie in de post is toch niet verkeerD?

Ik zou het doen!

Pagina: 1