games maken wordt onmogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• FerroFiber858
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11-2025
Games worden steeds mooier en het duurt dan ook steeds langer om er een te maken. Maar als we straks op de 20 GHz zitten wordt het bijna onmogelijk. Het is dan mogelijk om de werkelijkheid na te bootsen en nu komt het! Als jij dan weer eens lekker een Quake 10 leveltje aan het maken bent zal het gebouw dat je aan het ontwerpen bent instorten omdat jij geen verstand hebt van architectuur en je het niet goed ontworpen hebt. |:( Dit is dus mijn punt.
Het antwoord nou dan doe je dat er toch niet in gaat hier niet op want je wilt natuurlijk wel dat als je met je railgun op dat gebouw gaat raggen dat het een beetje realistisch instort.

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-02 21:28

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ehm what's ur point? :?

Heb je lang nagedacht over deze kwestie? Of wilde je gewoon graag een topic openen? Als een spel een perfecte nabootsing van de werkelijkheid wordt, is het niet interessant meer.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-02 17:26
Ik kan anders nog steeds heel erg genieten van Colonization I, en die draait ook zo ongeveer op een XT.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

• FerroFiber858
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11-2025
Heb je lang nagedacht over deze kwestie? Of wilde je gewoon graag een topic openen? Als een spel een perfecte nabootsing van de werkelijkheid wordt, is het niet interessant meer.
Daar heb je wel gelijk in maar ik wil toch wel alle zwaartekracht effecten erin hebben.
en dan loop je tegen die problemen aan waar ik het al eerder over had.

Is het je trouwens wel eens opgevallen dat het nooit waait in een spel.

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Op donderdag 14 juni 2001 20:21 schreef FerroFiber het volgende:
In 'Micro Machines' wilde het nog wel eens waaien en regenen geloof ik.

"I sit in my room and imagine the future."

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Op donderdag 14 juni 2001 20:21 schreef FerroFiber het volgende:

Zeker nog nooit een 747-400 proberen te landen op het oude vliegveld van Hong Kong met een straffe zijwind in FS2000?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Zeg FerroFiber, makker, niet te veel aan je schoenzolen snuffelen, dat is kennelijk slecht voor je harses.

Neem nou maar van mij aan, als we aan de 20 Ghz zitten, dan kunnen we voortaan echte mensen neer gaan schieten i.p.v. pixels >:)

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-02 15:44
Ik denk dat zodra games zo ingewikkeld zijn, dat dan de ontwikkeltools ook erg geavanceerd zijn..

Ooit startrek gezien?

"Ik wil een gebouw, 100 meter hoog"
"Nee, meer als een flatgebouw"

etc. etc.

valt dus nog wel mee

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Pagina: 1