Hoi iedereen,
aangezien m'n huidige media speler het aan het begeven is zou ik graag een htpc samenstellen die de volgende zaken zou moeten kunnen:
- stil (m'n huidige mediaspeler is eigenlijk geruisloos)
- een laag verbruik
- minstens 4 usb aansluitingen (6 is ideaal, liefst aan de achterkant van de case)
- vlot 1080p materiaal afspelen
- wifi
- zowel video als geluid over hdmi kunnen versturen aangezien ik enkel via hdmi wil aansluiten
- case die past in een modern interieur
- bluetooth om een draadloos toetsenbord te gebruiken
Hij zou enkel gebruikt worden voor media af te spelen en enkel een browser en ftp programma moeten draaien.
Ik heb de volgende setup samen gesteld, zouden jullie hier eventueel feedback op kunnen geven ivm compatibiliteit of dat ik misschien toch beter andere componenten zou kiezen?
Ik zit met een max-budget van rond de €400
aangezien m'n huidige media speler het aan het begeven is zou ik graag een htpc samenstellen die de volgende zaken zou moeten kunnen:
- stil (m'n huidige mediaspeler is eigenlijk geruisloos)
- een laag verbruik
- minstens 4 usb aansluitingen (6 is ideaal, liefst aan de achterkant van de case)
- vlot 1080p materiaal afspelen
- wifi
- zowel video als geluid over hdmi kunnen versturen aangezien ik enkel via hdmi wil aansluiten
- case die past in een modern interieur
- bluetooth om een draadloos toetsenbord te gebruiken
Hij zou enkel gebruikt worden voor media af te spelen en enkel een browser en ftp programma moeten draaien.
Ik heb de volgende setup samen gesteld, zouden jullie hier eventueel feedback op kunnen geven ivm compatibiliteit of dat ik misschien toch beter andere componenten zou kiezen?
Ik zit met een max-budget van rond de €400
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A6-6400K Black Edition | € 44,50 | € 44,50 |
| 1 | Gigabyte GA-F2A88XN-WIFI | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | Silverstone Milo ML04 | € 70,28 | € 70,28 |
| 1 | Scythe Big Shuriken 2 Rev. B | € 32,85 | € 32,85 |
| 1 | Noctua NF-R8 PWM, 80mm | € 13,31 | € 13,31 |
| 1 | Logitech K400 Wireless Touch Keyboard (AZERTY) | € 34,56 | € 34,56 |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR16R11S4/4 | € 34,95 | € 34,95 |
| 1 | Seasonic G-Serie 360Watt | € 54,50 | € 54,50 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 60GB | € 42,- | € 42,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 411,85 | |