Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 21:25
Op naar de volgende animated series, al lijkt me het enorm voor de hand liggend dat er in die periode wel een show komt. :)

Al die closure, en dan vergeten ze te bevestigen dat Rex die oude knar is tijdens de battle of endor. Sabine zegt dat Rex daar wel gevochten heeft dus het is aannemelijk, Feloni wat doe je nou :P

Maar het was een mooie rit met ups en downs, al was dit wel een toffe closure.

Ik stoorde me wel even aan het feit dat we wéér een sphere vormige basis hadden die opgeblazen wordt, :+ maar ach, empire designs hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-07 23:36

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
MusicAddict schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 12:25:
Al die closure, en dan vergeten ze te bevestigen dat Rex die oude knar is tijdens de battle of endor. Sabine zegt dat Rex daar wel gevochten heeft dus het is aannemelijk, Feloni wat doe je nou :P
Dat heeft hij opzettelijk niet benoemd. Toen het concept art naar buiten kwam van Rex in die outfit flipte een hoop mensen omdat ze het daar niet mee eens waren.
Rex kon daar helemaal niet zijn want hij was te oud (onzin, dat kan prima).
Hij kon het niet zijn want die acteur was niet blank (euh, niemand weet wie die figurant was dus het is onbekend wat zijn achtergrond is, het enige dat we weten is dat hij een witte baard had en er toch vrij blank uit ziet, maargoed).
En nog meer van dat gedoe.

Filoni kwam later naar buiten met de statement "dat die gast op Endor voor hem Rex is, maar misschien ook niet, zijn naam wordt niet genoemd, dus als jij vindt van niet dan is het hem niet, denk je dat het hem wel is, dan is het hem wel, prima voor iedereen"

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-07 21:42

Freshnezz

Why so serious?

Ho - Ly - Shiiiieeeeettt 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
#Hyped
Krijgen ze toch de kans om het af te maken :)
Zoals het er uit ziet 12 afleveringen, spul dat in feiten al grotendeels geproduceerd was toen Disney de stekker er uit trok. Toch doorgeproduceerd naar een volwaardig seizoen :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Hehe, eindelijk. Mooi nieuws dit. De al uitgebrachte reels zijn voor Disney ook vrij makkelijk natuurlijk, alleen de animatie moest nog gedaan worden. :+ In de trailer zie je in ieder geval al de Bad Batch arc.

Maar lijkt er op dat we gewoon Maul vs Ahsoka in de Siege of Mandalore gaan zien, en daarvoor het moment dat Anakin gedag zegt tegen Ahsoka en Rex net voor de openingsscene van Episode III. En dan is de cirkel rond, duurde even maar dan heb je ook wat. :D

[ Voor 6% gewijzigd door MusicAddict op 20-07-2018 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Het Clone Wars SDCC panel:

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-07 15:51
HYPE! Dat wordt dan maar Netflix Disney --- kopen als het straks uit komt. De nieuwe serie (en Star Wars Resistance?) zal daar ook wel verschijnen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6lXWNNb.gif

[ Voor 4% gewijzigd door raiders op 20-07-2018 22:34 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
raiders schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 22:23:
HYPE! Dat wordt dan maar Netflix Direct kopen als het straks uit komt. De nieuwe serie (en Star Wars Resistance?) zal daar ook wel verschijnen.

[afbeelding]
Dit seizoen komt enkel op de streaming dienst die Disney zelf gaat lanceren volgend jaar.
En ik neem aan dat ze gelijk het complete Clone Wars en alle films daar vanaf de start op beschikbaar maken.

[ Voor 11% gewijzigd door Spike_wolf op 20-07-2018 22:29 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
De eerste beelden van Star Wars Resistance:

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:26

odan

The dark side is within all!

ga het een kans geven, maar eerlijk gezegd heb ik er geen goed gevoel bij.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Hmm, vind het er eigenlijk best wel tof uitzien. :P Mag best wel eens geexperimenteerd worden met wat andere animatie itt tot clone wars / rebels. Voordeel van de twijfel tot we een half seizoen gezien hebben. :)

Ik zie het een beetje als de Star Wars comics, ben het niet altijd eens met de stijl van de tekenaar maar zolang het verhaal in orde is kan ik er wel doorheen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-07 21:42

Freshnezz

Why so serious?

Ik vind het qua stijl beetje als Zelda Breath of the Wild uitzien.

Je kan er nog niet veel over zeggen tot je wat delen gezien hebt. De animatiestijl van Star Wars Rebels vond ik in het begin ook maar niks..

Wat me wel zorgen baart is dat Davi Filoni blijkbaar niet zoveel met deze serie te maken zal hebben, in ieder geval niet in dezelfde vorm als Clone Wars en Rebels...
Pagina: 1 2 3 Laatste