Allowa!
Ik ben al een paar dagen bezig, en kom er zelf niet meer uit
tijd om eens kijken wat jullie hier over denken.
Ik heb ( zoals de TT al aangeeft ) een Macbook Pro 13" ( Late 2013 , I7, 16GB Ram, 256GB SSD )
Nu heb ik verder een Dell Ultrasharp U2913WM
( zie: pricewatch: Dell Ultrasharp U2913WM Zwart )
Een LG 25u65-p
( zie: pricewatch: LG 25UM65-P Zwart )
en een Acer ( geen idee welk type exact, 24" full HD , VGA )
Nu leek het mij praktisch om deze op mijn macbook aan te sluiten.
de setup in kwestie:
- Minidisplayport naar de Dell
- HDMI naar de LG
- MiniDP naar VGA verloopje de Acer in.
ik zou zeggen, geen probleem.
Echter, de Acer zegt doodleuk geen signaal te hebben.
Andere VGA kabel geprobeerd, niks....
TVtje met VGA geprobeerd met 2 verschillende kabels, niks...
Ander verloop stukje geprobeerd, nog niks.
Gelukkig apple care bij deze laptop genomen, dus tijd om daar gebruik van te maken.
Ik kreeg een jonge aan de lijn, en laten we zeggen dat hij niet uit Groningen kwam ( sterk Limburgse tongval ) ( dit is niet noemenswaardig voor het probleem, maar wel voor mijn lichte irritatie )
Deze het verhaal uitgelegd, en hij kwam met de "oplossing" dat ik een dual-link DVI adapter à 99 oud Hollandse pietermannen moest halen.
het probleem zou zijn dat de stroomvoorziening van de macbook ontoereikend zou zijn.
ik krijg een beetje de indruk dat deze meneer het niet echt goed begrepen heeft?
of zie ik iets over het hoofd?
kan de 13" simpelweg geen 3 schermen vol duwen ?
of moet ik daadwerkelijk 99,- ophoesten voor een USB+DVI kabeltje wat een chinees voor mijn gevoel voor 2,50 in elkaar geplakt krijgt?
Ik zie door de (Appel)bomen het bos tenminste niet meer, dus ik hoop dat jullie appel guru's mij verder kunnen helpen!
Ik ben al een paar dagen bezig, en kom er zelf niet meer uit
tijd om eens kijken wat jullie hier over denken.
Ik heb ( zoals de TT al aangeeft ) een Macbook Pro 13" ( Late 2013 , I7, 16GB Ram, 256GB SSD )
Nu heb ik verder een Dell Ultrasharp U2913WM
( zie: pricewatch: Dell Ultrasharp U2913WM Zwart )
Een LG 25u65-p
( zie: pricewatch: LG 25UM65-P Zwart )
en een Acer ( geen idee welk type exact, 24" full HD , VGA )
Nu leek het mij praktisch om deze op mijn macbook aan te sluiten.
de setup in kwestie:
- Minidisplayport naar de Dell
- HDMI naar de LG
- MiniDP naar VGA verloopje de Acer in.
ik zou zeggen, geen probleem.
Echter, de Acer zegt doodleuk geen signaal te hebben.
Andere VGA kabel geprobeerd, niks....
TVtje met VGA geprobeerd met 2 verschillende kabels, niks...
Ander verloop stukje geprobeerd, nog niks.
Gelukkig apple care bij deze laptop genomen, dus tijd om daar gebruik van te maken.
Ik kreeg een jonge aan de lijn, en laten we zeggen dat hij niet uit Groningen kwam ( sterk Limburgse tongval ) ( dit is niet noemenswaardig voor het probleem, maar wel voor mijn lichte irritatie )
Deze het verhaal uitgelegd, en hij kwam met de "oplossing" dat ik een dual-link DVI adapter à 99 oud Hollandse pietermannen moest halen.
het probleem zou zijn dat de stroomvoorziening van de macbook ontoereikend zou zijn.
ik krijg een beetje de indruk dat deze meneer het niet echt goed begrepen heeft?
of zie ik iets over het hoofd?
kan de 13" simpelweg geen 3 schermen vol duwen ?
of moet ik daadwerkelijk 99,- ophoesten voor een USB+DVI kabeltje wat een chinees voor mijn gevoel voor 2,50 in elkaar geplakt krijgt?
Ik zie door de (Appel)bomen het bos tenminste niet meer, dus ik hoop dat jullie appel guru's mij verder kunnen helpen!