Toon posts:

Verloren agenda-items terug te halen?

Pagina: 1
Acties:

• Recrush
  • Registratie: juni 2007
  • Nu online
Vandaag wilde ik op mijn iPhone om administratieve redenen terugbladeren in mijn agenda en wat zaken overnemen, blijken al mijn handmatig ingevoerde items vanaf een paar weken en ouder allemaal ongevraagd verwijderd te zijn?!

Ben er inmiddels achter dat dit een synchronisatie-instelling is, al heb ik echt geen flauw idee waarom alles dan maar verwijderd moet worden, maar heb die onzin dus gelijk uitgezet. Mijn vraag is nu, is het op een of andere manier mogelijk de verloren items terug te halen? Als het echt permanent verwijderd is dan kan er echt met m'n kop niet bij waarom een standaardinstelling ongevraagd dingen weggooit :F

• kaassouffle
  • Registratie: januari 2002
  • Nu online

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Lokale agenda? iCloud? Google ?
Als je de agenda op pc / internet bekijkt staan je items daar dan niet nog gewoon?

• Recrush
  • Nu online
Ik gebruik de default agenda app, bij instellingen staan bij zowel m'n iCloud als Google account de agenda aan, de laatste omdat ik laatst bij overstap van Android naar de iPhone alles heb laten synchroniseren. Maar waar de agenda app mee gesynchroniseerd wordt weet ik dus niet.

Online gebruik ik verder geen agenda, maar zodra ik kan zal ik dat vast gelijk checken!

• belrpr
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 26-11 22:35
Agenda houdt maar X aantal weken in het verleden bij.
Om een volledig overzicht te krijgen moet je via "web" client of via een volwaardige client verbinden.

• kaassouffle
  • Registratie: januari 2002
  • Nu online

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Recrush schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:51:
Ik gebruik de default agenda app, bij instellingen staan bij zowel m'n iCloud als Google account de agenda aan, de laatste omdat ik laatst bij overstap van Android naar de iPhone alles heb laten synchroniseren. Maar waar de agenda app mee gesynchroniseerd wordt weet ik dus niet.

Online gebruik ik verder geen agenda, maar zodra ik kan zal ik dat vast gelijk checken!
Maar je hebt nu dus een andere periode aangevinkt ? Zie je nu je oude afspraken al weer?

Ik heb net mijn instelling verandert van 'sync 1 maand' naar 'sync 3 maanden' en mijn oude data kwam meteen tevoorschijn. (iCloud agenda) Als je iCloud agenda gebruikt kun je op iCloud.com inloggen om te ook je agenda in te zien.
belrpr schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:58:
Agenda houdt maar X aantal weken in het verleden bij.
Om een volledig overzicht te krijgen moet je via "web" client of via een volwaardige client verbinden.
Op iPhone met iCloud kalendar is het een instelling. Je kan ook gewoon sync 'alles' aanvinken.

[Voor 6% gewijzigd door kaassouffle op 19-11-2014 22:33]

• Recrush
  • Nu online
Ik heb de instelling ook veranderd van synchroniseer laatste maand naar 'alles' en nu is alles inderdaad weer zichtbaar. Gisteren was dat direct daarna nog niet zo, dus ik denk dat ik te snel was.

Dank!
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee