Hostnet Klant onvriendelijk.

Pagina: 1
Acties:
  • 669 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActieHunt
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-01-2022
Beste medetweakers,
Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden.

Begin live chat:

RizkyGoedendag. Kan ik u ergens mee van dienst zijn?

6:48 pm manuel Goedeavond, ik wilde graag nog een database aanmaken maar er staat no privileges

zou ik er nog 1 kunnen aanmaken ?

6:49 pm ?

RizkyIk ga het even voor u nakijken. Een moment alstublieft.

manuel graag

RizkyU heeft op uw pakket alleen toegang tot 1 database.

manuel oke op welke manier of wat ik doen om er 2 te kunnen aanmaken ?

RizkyDe enige manier is om uw pakket te upgraden via https://mijn.hostnet.nl > Bestellen > Hosting Upgraden.

manuel oke. welke moet ik dan hebben want bij geen 1 staat hoeveel databases je kan aanmaken

er staat alleen php & my sql. eigenlijk zou ik toch wel kunnen verwachten dat je er 2 kan aanmaken..

RizkyDe webhosting Start heeft toegang tot 2 databases, Pro heeft er 5 en Plus heeft er 7.

manuel ik kan alleen maar naar pro dus eigenlijk houd het in dat ik al start heb ?

en plus kan ook

RizkyU heeft momenteel een OpenCart hosting pakket. Het is een iets gelimiteerder pakket dan Webhosting Start

manuel wat is het verschil aan kosten ?

RizkyHet Webhosting Pro pakket is voor de eerste 6 maanden 5 euro per maand, daarna 7,50. Het Webhosting Plus pakket is voor de eerste 6 maanden 7,50 per maand, daarna 10 euro per maand.

manuel en webhosting start ?

Rizky2,50 euro voor de eerste 6 maanden, daarna 5 euro. Het Webhosting Start pakket kunt u enkel aanvragen via https://mijn.hostnet.nl > Support > Contact Opnemen > Sales.

manuel vind u het ook niet vreemd dat ik het zelfde betaal. maar minder krijg

RizkyU heeft gekozen voor een pakket waar een bepaalde applicatie, OpenCart, vooraf geinstalleerd is. Hierbij gaat het pakket niet uit van het feit dat u hiernaast nog een eigen database voor een andere applicatie wilt gebruiken. Daar bestaat het pakket namelijk ook niet voor.

manuel nee. maar dan is het toch og steeds raar dat u er niet aan kan toevoegen terwijl ik het zelfde betaal. en trouwens opencart is ook niet heel erg lastig te instaleren ofzo dus dat zou in de kosten ook geen verschil moeten maken.

en anders zou het toch. na de periode toch goedkoper moeten worden als het aan de Automatische OpenCart installatie

RizkyU heeft echter zelf gekozen voor dit pakket, en dit pakket is echt gemaakt voor enkel een installatie van Opencart, en verder niets anders. Daarvoor hebben wij pakketten zoals deze beschikbaar gemaakt. De functies die u zoekt zijn echt functies van onze standaard Webhosting pakketten.

manuel oke harstikke bedankt. ik ga nu toch maar is naar andere hosting bedrijf zoeken.

RizkyDat is prima,
Rizkyheeft u verder nog vragen?

einde chat.

Ik vind het vreemd dat die zegt dat het prima is om naar een ander hosting bedrijf te gaan.
Terwijl ik nog met een account manager vanochtend had gesproken om een managed vps te gaan beginnen. uiteraard heb ik dit ook naar hem gemaild.

Edit:
Zo juist nog een bericht gehad met excuses.
Ik was ook niet boos of iets. Wel ontevereden door een server die er steeds uit ligt. maar ik vond raar dat die ermee akkoord ging dat ik een andere hosting ging zoeken. hij had ook direct ze excus kunnen aanbieden

Dus eind goed al goed.

[ Voor 5% gewijzigd door ActieHunt op 19-11-2014 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Ik vind er niks onvriendelijks aan hoor. :X
Zelfs keurig en GEDULDIG de klant te woord gestaan... terwijl die info klaarblijkelijk ook op de site van de hoster te vinden is...

Zelfs de uitbreidingen staan keurig opgesomd:
https://www.hostnet.nl/webhosting/webhosting-uitbreidingen
dus waarom je dit nou niet vriendelijk vindt, is mij een raadsel... :?

Bedoel je nou "klant onvriendelijk" of "klantonvriendelijk" want daar is nogal verschil tussen! >:)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:28
Dat jij precies krijgt wat je afneemt en je prima te woord bent gestaan.
En niet topic waardig! :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActieHunt
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-01-2022
Laatste paar zinnen ook ? je zegt toch niet tegen een klant dat is prima
Ballebek schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:26:
Dat jij precies krijgt wat je afneemt en je prima te woord bent gestaan.
En niet topic waardig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Best netjes zo, beetje onbeschoft van jou om geen gedag te zeggen aan het einde van de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

STERREK schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:28:
[...]
Omdat?

In hun voorwaarden staat trouwens wat anders als dat ik uit de chat opmaak:
https://www.hostnet.nl/webhosting/webhosting-pakketten > Klik op alle specificaties:

respectievelijk 5 - 25 en 50 MySQL databases per pakket.

Dat neemt niet weg dat ik deze chat gewoon vriendelijk vind.

[ Voor 10% gewijzigd door D4NG3R op 19-11-2014 19:34 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-04 20:02

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

[...]
Wat moet ie dan zeggen? "Oh meneer alstublieft ga niet naar een ander bedrijf wij zouden daarvan in een diepe depressie raken!"

Nee.

Nee....

Alsjeblieft zeg, als je dit onvriendelijk vind kun je beter niet met mensen omgaan :P Ik vind zelfs dat er goed op de vragen geantwoord word.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:56

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

[...]
Wat verwacht je dan, "Oh nee aller beste klant, verlaat ons niet! hier! een lifetime gratis VPS met 3 TB aan data!"

Vind de tekst zoals anderen ook zeggen vrij normaal voor een web chat :) Wellicht had kan ik u nog ergens anders mee van dienst zijn ook gekund. Maar je besluit stond al vast toen je zei dat je naar een andere partij ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:43

Patriot

Fulltime #whatpulsert

[...]
Het klinkt misschien nogal lomp, maar het scheelt ook dat je niet de moeite wilt of kunt nemen om netjes over te komen. Een beetje punctuatie en wat beter letten op je grammatica komt een heel eind. Je komt op deze manier over als iemand iemand waar geen land mee valt te bezeilen.

EDIT:
De spatiefout in je titel maakt hem in zijn geheel nogal ironisch overigens :')

[ Voor 9% gewijzigd door Patriot op 19-11-2014 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Idd.

Om even in simpelere termen te spreken:

Jij gaat naar de snackbar en bestelt een hamburger met friet voor EUR 5. Daar zit een enkele burger op. Vervolgens bedenk je je dat een tweede burger wel lekker zou zijn. Je vraagt of ze niet een tweede burger voor je hebben. Dat heeft de snackbar uiteraard, een dubbele hamburger zonder friet kost EUR 5, eentje met friet kost EUR 7.50.

Daarop ga jij zeuren dat omdat ze een dubbele hamburger voor EUR 5 aanbieden ze zonder bijbetaling een tweede burger op jouw hamburger *met* friet wilt hebben. Als ze daar niet op in willen gaan roep jij dat je dan maar een andere snackbar gaat zoeken. De frietkothouder zegt OK en wenst je een goede dag verder. Jij stormt zonder het fatsoen te hebben gedag te zeggen de tent uit...

...en dan kom je hier een topic openen alsof je in een sterrenrestaurant geschoffeerd zou zijn, terwijl je voor dubbeltje op de eerste rij wilt zitten en dan nog goed behandeld bent :o

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7Grendel
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-11-2024
De medewerker van Hostnet heeft zich hier heel netjes gedragen. Alle vragen die je makkelijk zelf had kunnen beantwoorden via de pakketpagina zijn goed beantwoordt, toen je daar niet tevreden mee was heeft hij alles uitgelegd. Geduldig en professioneel, helemaal niets op aan te merken.

De topictitel was wel wat verwarrend, ik had een hoster verwacht die doodsbedreigingen van een klant had gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

De titel is correct. De klant was zeer onvriendelijk tegen hostnet. De medewerker van Hostnet echter gedroeg zich uitermate professioneel.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:50
Hoster heeft heel netjes en professioneel gereageerd. Het nut van het topic ontgaat me dan ook compleet.

TS neemt iets af waar ie zelf gekozen voor heeft. Dan is het niet de hoster die klantontvriendelijk is, zeker niet gezien het verloop.
Hoster bied mogelijkheden en ligt dit ook nog netjes toe...

Topic gaat dan ook dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.