Kan iemand mij voorzien in alle originele desktop wallpapers van Mac OSX 10.10?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2014 18:25 ]
Lekker kort.
Omdat ik ze zo niet allemaal hebt, en buiten dat hoe weet je dat ze daar in de originele kwaliteit zijn?Hoite schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:10:
Als je op bovenstaande link steeds op de foto's klikt, kan je de volledige resoluties downloaden. Waarom zou iemand hier ze dan nog apart gaan uploaden?
De kwaliteit is goed, heb een van de afbeeldingen zojuist ingesteld als achtergrond en zie geen verschil met het originele achtergrond. Verder zijn er meer dan genoeg achtergronden te vinden in het internet. Kwestie van even 'googlen'.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:18:
[...]
Omdat ik ze zo niet allemaal hebt, en buiten dat hoe weet je dat ze daar in de originele kwaliteit zijn?
Weddings are basically funerals with cake.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq