Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanfunnyQ
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-06-2024
Beste lezers,

Voor mijn examenreis wil ik samen met mijn vrienden een filmpje maken. Nu zijn de action cams daar geschikt voor. Nu zie ik dat er naast de basis GoPro Hero ook verschillende namaakvarianten zijn die hetzelfde bieden voor minder geld. Nu is mijn vraag of de betere kwaliteit/gebruikersgemak(?)van de echte GoPro Hero gerechtvaardigd is vergeleken met het prijsverschil van bijna 40 euro.

Wat de camera moet doen is eigenlijk simpel. Hij moet goede video's kunnen maken, waaronder slow motion. Ook foto's moeten van een goede kwaliteit zijn, we zullen ze namelijk bekijken op een tv. Daarnaast maken mij de accessoires niet echt uit, als hij maar onder water kan blijven filmen en tegen een stootje kan.

De aanwezigheid van een beeldscherm is ondergeschikt aan de kwaliteit!

Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven, want ik kan tot nu toe niet echt een keuze maken

[ Voor 5% gewijzigd door DaanfunnyQ op 19-11-2014 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanfunnyQ
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat is je bevinding geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanfunnyQ
Ik ga toch voor de gopro, omdat ik het beeld er veel beter uit vind zien. Ondanks dat hij een stuk duurder is, vond ik de overgang van donker naar licht, zoals aangegeven in de YouTube-video, een stuk beter bij de gopro. Het beeldscherm bij de sj4000 en de lagere prijs vond ik niet opwegen tegen de overall betere kwaliteit van de gopro(daarnaast geeft het merk gopro bij de meesten van de groep natuurlijk een betere indruk dan een sjcam). We delen de kosten, dus dan is de keuze snel gemaakt.