Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral kunnen gamen met medium to high settings tussen de 30-en 60fps.
Op langere termijn zou ik dit graag doen op ultra settings met 60fps. Ik speel vooral fps games zoals cod en battlefield.
Mijn huidige cpu (i3 530) was al een bottleneck bij mijn gtx 750 ti dus deze upgrade is zeker nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum €400 (maar mag ook iets minder
) incl. verzendingskosten. De assemblage zal ik zelf doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
videokaart: GTX 750ti
alle randapparatuur
kast
HDD met windows
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
nieuwe cpu
nieuw moederbord
nieuw ramgeheugen (vorige was nog ddr-2
)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt niet uit maar AMD heeft voor processors een betere prijs-kwaliteit verhouding. (corrigeer mij als ik fout ben)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou er in de toekomst graag nog een goede videokaart in monteren en weet niet of deze voeding dit aankan. (Ik dacht aan de opvolger van de gtx 970)
Ga je overklokken?
Mijn gpu zal ik overklokken maar voor een cpu heb ik niet de benodigde kennis en software.
Dit is waaraan ik nu ongeveer dacht, zouden jullie hieraan wat dingen aanpassen?:
De voeding die ik wou gebruiken was niet beschikbaar in de Pricewatch dus dan zet ik hier maar even de link van alternate neer: https://www.alternate.be/...duct/1146908?tk=7&lk=6222
Hopelijk heb ik jullie nu voldoende informatie gegeven.
Ik wil vooral kunnen gamen met medium to high settings tussen de 30-en 60fps.
Op langere termijn zou ik dit graag doen op ultra settings met 60fps. Ik speel vooral fps games zoals cod en battlefield.
Mijn huidige cpu (i3 530) was al een bottleneck bij mijn gtx 750 ti dus deze upgrade is zeker nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum €400 (maar mag ook iets minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
videokaart: GTX 750ti
alle randapparatuur
kast
HDD met windows
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
nieuwe cpu
nieuw moederbord
nieuw ramgeheugen (vorige was nog ddr-2
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt niet uit maar AMD heeft voor processors een betere prijs-kwaliteit verhouding. (corrigeer mij als ik fout ben)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou er in de toekomst graag nog een goede videokaart in monteren en weet niet of deze voeding dit aankan. (Ik dacht aan de opvolger van de gtx 970)
Ga je overklokken?
Mijn gpu zal ik overklokken maar voor een cpu heb ik niet de benodigde kennis en software.
Dit is waaraan ik nu ongeveer dacht, zouden jullie hieraan wat dingen aanpassen?:
De voeding die ik wou gebruiken was niet beschikbaar in de Pricewatch dus dan zet ik hier maar even de link van alternate neer: https://www.alternate.be/...duct/1146908?tk=7&lk=6222
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8350 Black Edition | € 156,- | € 156,- |
| 1 | ASRock 970 Extreme3 R2.0 | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 63,50 | € 63,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 286,50 | |
Hopelijk heb ik jullie nu voldoende informatie gegeven.