Toon posts:

Vastlopende Asus 6600

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me is de 'trotse' bezitter van bovengenoemde kaart. Hij wordt alleen moedeloos van de probs die hij tegenkomt. Een hele vervelende is dat op een bepaald moment de pc vast slaat en na resetten niet meer opstart. Er gebeurt werkelijk helemaal niets! Na een nachtje afkoelen doet de machine het weer wel. Heeft iemand hier dat ook wel eens gehad? En zijn er oplossingen voor (behalve het kopen van een andere kaart)? :?

Verwijderd

Andere driver proberen.

Verwijderd

dit ligt niet aan de driver en ook niet aan de vid kaart zelf , het ligt aan het moederbord ... mijn vermoeden is dat zijn voeding te zwak is , of dat de stroomverdelers *lekentaal* op het moederbord niet voldoende voltage naar de vid kaart kan gooien bij een warme restart ... dus vertel eens wat meer over de rest van zijn systeem

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de late reactie maar was even weg.
Ik zal die vriend van me vragen of hij de specs wil mailen naar me en dan gooi ik ze wel even neer heer. Bedankt dusver.

Verwijderd

probeer is agp 4x of agp bus turbo mode uit te zetten, dat deed bij mij ook wonderen :)

Verwijderd

Topicstarter
probeer is agp 4x of agp bus turbo mode uit te zetten, dat deed bij mij ook wonderen :)
Ik zal het aan hem doorgeven. Wat ik wel weet nu is dat er een 300 Watt voeding in z'n machine zit.....
Pagina: 1