Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RolenID
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Mede-auteur:
  • zwartbaard
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-10 16:09

zwartbaard

ik begon gek te worden van het lange wachten met OTA update van android 5.0 naar mijn nexus 5.
dus begon ik alternatieve te zoeken en kwam ik bij Android authority & XDA forums terecht.
alleen er gingen in de tussen tijd wat dingen hiermee fout en mijn telefoon herstarten met kale android 4.4 versie zonder iets aangemeld. ik wacht 1 minuut en krijg eindelijk een "Engelse" OTA update van 5.0 zie foto: http://goo.gl/kwqJWA !!!! http://goo.gl/XHkodv

hebben andere mensen ook al de ota update gekregen net want hoorde alleen maar negatieve verhalen met vertraging wegens sms fails enz. en ik heb wel al die stappen gevolgd van android authority dus misschien dat het daaraan lag?

• zwartbaard
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-10 16:09
Zit er tenminste uiteindelijk erop.

[ Voor 77% gewijzigd door zwartbaard op 02-12-2014 15:07 ]

Verwijderd

Ik heb vandaag de update 'spontaan' binnen gekregen.

• Spidersense
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-04 14:47
Ik heb hem gister binnen gekregen :P

Put that cookie down!

• RolenID
  • Nu online
dus de nieuws berichtgeving blijkt niet te kloppen over ota update naar 5.0 en had ik dus niet al die gekke stappen van forums hoeven volgen...maar goed ik zie dat er dus meer eigenaren eindelijk hun verdiende update krijgen!

Verwijderd

Ik heb de update gisterenavond ook spontaan ontvangen. (belgië) Meteen installed, heel wat vernieuwingen zoals ook aangegeven in de review van tweakers.

Maar voor mij persoonlijk toch wel een groot gemis bij de nieuwe contacts:

De "personen" app (contactpersonene/adresboek) is vervangen door een nieuwe app "contacts". Een hele integratie met een history van email, sms, oproepen, ....
Echter: er is geen manier om groepen weer te geven! Je kan een contactpersoon wel toewijzen aan een groep of groepsnaam, maar je kan de groepe nergens raadplegen of bekijken...

Dit is toch wel een standaard feature dat men vergeten is!

cfr: https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=79803

Weet iemand raad?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2014 10:27 ]

• RolenID
  • Nu online
andere contacten app?

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:43

KennyPlox

feest vierende banaan

Hier net OTA binnengekregen. Tele2

denk ik dan...

• dretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-05 08:15
Vandaag Update OTA binnen gekregen (Telfort)..... ben erg benieuwd.
Heb een D820 ofwel US model.....

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:20
Als ik zie hoe het gaat met 5.0 zou je bijna elke app moeten wijzigen voor een niet 5.0 app, dat is belachelijk.

• tazman67
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-04 11:59
Zijn er al Nexus 5 users die de OTA binnen hebben gekregen op HollandsNieuwe (dus Vodafone). Of wordt deze geblokkeerd. Ik wil nu wel eens Android 5 hebben

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:20
tazman67 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 22:06:
Zijn er al Nexus 5 users die de OTA binnen hebben gekregen op HollandsNieuwe (dus Vodafone). Of wordt deze geblokkeerd. Ik wil nu wel eens Android 5 hebben
Ik heb gehoord dat een Factory reset zonder je sim ervoor zorgt dat je OTA direct binnen is, google kan dan niet zien dat je Vodafone gebruikt en blokkeert de update niet.

Trouwens, ook goed zelfs, een schoon begin.
Pagina: 1