Teufel Airy, heeft iemand ze al?

Pagina: 1
Acties:

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-01 07:56
Hoi!

Ik ben al een paar weken een beetje aan 't rondkijken naar nieuwe headphones. Op 't moment heb ik een setje Miitone's die uitstekend klinken en noise-cancelling hebben, maar ik zou graag een bluetooth setje willen.

Nu kwam ik na even zoeken uit op de Sony MDR-10RBT uit. Helaas geen ANC (Active Noise Cancelling), maar verder zit alles erop wat ik wil én zitten ze een beetje binnen m'n budget van 150 euro. Twee andere headphones die ik even wil gaan uitproberen zijn de AKG-Y45BT en de Sony MDR-ZX750BN.

Maar gisteravond kwam ik per toeval uit op de Airy, een nieuwe bluetooth on-ear headphone van Teufel. Nu hoor ik over 't algemeen alleen maar goede verhalen, maar het nadeel is dat je ze nergens even kan uitproberen voordat je ze koopt. Teufel heeft ook een groter bedraad setje, namelijk de Aureol Real. Het geluid daarvan schijnt erg goed te zijn maar hij heeft wat last van audio-leaking, iets wat me bij de Airy minder waarschijnlijk lijkt.

Heeft iemand deze headphones toevallig? Ik ben namelijk op zoek naar ervaringen van mensen die deze al hebben (uitgeprobeerd), maar kan nog nergens reviews vinden :)

Alvast bedankt!

p.s.: als jullie andere / betere suggesties hebben voor een bluetooth headphone hoor ik 't natuurlijk ook graag! Ik heb enkele wensen, maar proberen wil ik ze sowieso:
- liefst over-ear, maar on-ears die goed afsluiten probeer ik ook graag
- Budget is maximaal ± 150 euro
- een ingebouwde mic zou erg fijn zijn
- bluetooth, maar als hij ook bedraad werkt is dat een plus
- opvouwbaar is ook een plus
- qua geluid, tja… beetje bas, maar geen Beats-bass ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Kapotlood op 19-11-2014 09:23 ]

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-01 19:08
Ik ben zeer tevreden met mijn bose quietcomfort 25. Is een nieuw model met prima geluid (weliswaar niet op niveau van een Sennheiser HD598), is zeer comfortabel, heeft een uitstekende noise cancelling en is opvouwbaar. Microfoon is ingebouwd, maar wel geen bluetooth. Moet normaal niks van bose hebben, maar dit kunnen ze wel.

• Kapotlood
Ik heb ze inderdaad ook wel eens gezien… klinkt goed in mijn oren, maar de prijs vond ik te hoog. Met ongeveer 300 euro zijn ze 2x zo duur als m'n budget :)

• Younes
  • Laatst online: 12-01 13:19

Younes

Wie, Wat, Waar?

joramoudenaarde schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:56:
Ik heb ze inderdaad ook wel eens gezien… klinkt goed in mijn oren, maar de prijs vond ik te hoog. Met ongeveer 300 euro zijn ze 2x zo duur als m'n budget :)
Jouw budget is dus 300 euro?

...en waarom?

• Kapotlood
Mijn budget is ±150 euro :)

• jurriaan10
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-01 22:24
:) ik ben heel blij met de pricewatch: JBL Synchros E50 BT (Blauw)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:38

FeaR

In GoT we trust

Je post (spamt?) de JBL wel vaker, maar als je er niet bij zegt waarom hij zo goed bevalt heeft het weinig tot geen meerwaarde en komt je post - zoals gezegd - nogal spammerig over.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik gebruik zelf een Teufel aureol-massive; geen bluetooth, wel lekker grote koptelefoon (inklapbaar), met goede bas :)
P.S. je kunt bij Teufel trouwens gewoon via de website bestellen en het 8 weken uitproberen, bevalt het niet, dan stuur je het gewoon terug.

• jurriaan10
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-01 22:24
FeaR schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:12:
[...]

[MBR]Je post (spamt?) de JBL wel vaker, maar als je er niet bij zegt waarom hij zo goed bevalt heeft het weinig tot geen meerwaarde en komt je post - zoals gezegd - nogal spammerig over.[/]
daar gaan we dan.
ik vind hem persoonlijk lekker op mijn hoofd zitten, ook heeft hij bluethooth.
je kan het volume op ook op de koptelefoon zelf regelen en de basweergave is ook goed

• Kapotlood
@ido;
Ik heb een hoop goede verhalen gehoord over de Aureol Massive en Real, maar de Massive vind ik… nou ja, nogal groot :) En de Real schijn behoorlijk wat sound leakage te hebben vanwege de open achterkant. Dat is als ik zit te gamen terwijl m'n vrouw zit te skypen niet écht handig, hahah! Maar qua geluid hoor ik eigenlijk ook alleen maar goede verhalen over Teufel.

Die 8 weken uitproberen is natuurlijk ontzettend lekker, maar misschien ben ik dan net even te lui. Ik wil 'm beluisteren en gelijk kopen… of niet natuurlijk. Ik weet dat Teufel geen fysieke winkel in Nederland heeft, maar ik zou zo graag een keer gewoon heen en weer rijden en dan dat ding al-dan-niet kopen. Eerst kopen en dan uitproberen voelt gewoon niet echt natuurlijk op de één of andere manier ;)

@Jurriaan10;
Ik heb die Synchros E50 BT gister toevallig op m'n lijst gezet. Ze kwamen best goed uit de tests die ik online heb gevonden dus ik kan niet wachten om ze eens uit te proberen. Ben een béétje bang dat ze nogal groot zijn, een beetje zoals de Sony MDR-1RBT of Teufel Aureol Massive, maar qua uiterlijk bevallen ze me in ieder geval!

• efan
  • Niet online
@oramoudenaarde mocht je in Zeeland zijn/komen, stuur maar een berichtje als je de Teufel Aereol Massive wilt uitproberen.. :)

[ Voor 3% gewijzigd door efan op 21-11-2014 23:36 ]

• Kapotlood
Het dichtst bij Zeeland dat ik kom is Hellevoetsluis, a.s. zaterdag zelfs! Ik kan alleen jammer genoeg niet Zeeland in (vrouw bij me en familiebezoek, dus dat zal niet in dank worden afgenomen, hahah!), maar wel onwijs bedankt voor je aanbod!! :)

• efan
  • Niet online
haha,
joramoudenaarde schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 00:43:
Het dichtst bij Zeeland dat ik kom is Hellevoetsluis, a.s. zaterdag zelfs! Ik kan alleen jammer genoeg niet Zeeland in (vrouw bij me en familiebezoek, dus dat zal niet in dank worden afgenomen, hahah!), maar wel onwijs bedankt voor je aanbod!! :)
haha OK, mocht het toch nog zo uitkomen dan ben je welkom in Middelburg (1u vanaf Hellevoetsluis), na een PM :)

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:01
Omdat Teufel 17.000 Facebook likes heeft (bijzonder aantal) geven ze 10% korting op alles, ook op de sale aanbiedingen zoals de Airy bluetooth hoofdtelefoon uit de link. Die komt dan totaal uit op 117 euro (sale van 149 voor 129 euro, minus de 10% code).
De sale duurt nog 2 dagen, de 10% korting geldt nog 3 dagen.

Op de productpagina van de airy zag ik de code F5Q-CL4-5WA staan maar op www.allround-pc.com/news/...hein-fuer-teufel-produkte wordt nog een andere code genoemd, C67-CL4-B48.

Hiernaast kan je via cashbacksites nog wat korting binnensprokkelen.

Ik heb de hoofdtelefoon zojuist besteld in ieder geval.

• Thijs2012
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-01 13:16
In december zal er een store worden geopend in Amsterdam, Van Baerlestraat hoekje P.C.Hoofdstraat.
Hier zullen ze allen te beluisteren zijn.

• Kapotlood
@Musicfreak:
Sorry, ik was een beetje laat met m'n reactie zie ik... erg mooie aanbieding, maar ik ben een beetje laat :)

@Thijs2012:
Joh? Dát is goed nieuws zeg! Hopelijk nog nét op tijd voor een Kerstcadeautje of zo ;)

• Jasper1975
  • Laatst online: 19-01 15:26
De Philips fidelio M2BTBK via de rentepunten winkel van de ING valt ook binnen budget.
https://rentepunten.ing.nl/productdetails/6492064#94253

• Kapotlood
Als je bij de ING zit wel :)
(en dat zit ik niet)

• Robin de Eerste
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-01 08:45
Ik heb de Teufel Airy en ik heb hiervan een vrij uitgebreide review op Tweakers geschreven.
Ziehier!
productreview: Teufel AIRY LE (Cyaan) review door Robin de Eerste

Ik ben er echt héél tevreden mee!
Pagina: 1