Hi all,
Ik ben bezig om mijn eigen klantsysteempje te maken in Excel. Veel software wat op internet te vinden is voldoet niet aan wat ik precies wil weergeven om zo goed en snel mogelijk te werken.
Mijn bestand:
Tablad 1: Inkoop (hierin houd ik per regel de inkopen bij)
Tablad 2: Verkoop (hierin houd ik per regel de verkopen bij, ook per klant beschreven)
Tablad 3: Klant gegevens. De gegevens uit Tablad 4 worden verzameld in een goed uitziend overzicht
(Met de functie: "=VERT.ZOEKEN($B$3;Klantenlijst!$A$6:$W$50;22;ONWAAR)")
Tablad 4: Klantenlijst in database vorm met alle info achter elkaar (tot kolom W tot nu toe)
Nu vind ik het onhandig om een paar medewerkers steeds in die klantenlijst te laten schrijven. Eigenlijk wil ik gewoon een knop hebben waarbij deze velden ingevuld kunnen worden met een lijstje.
Als je bijvoorbeeld op die knop drukt krijg je te zien:
Naam:
Adres:
Telefoonnummer:
ETC...
En als je dit doorloopt, dat de info dan toegepast wordt in de klantenlijst..
Is dit mogelijk?
...
Alvast bedankt Tweakers!
Ik ben bezig om mijn eigen klantsysteempje te maken in Excel. Veel software wat op internet te vinden is voldoet niet aan wat ik precies wil weergeven om zo goed en snel mogelijk te werken.
Mijn bestand:
Tablad 1: Inkoop (hierin houd ik per regel de inkopen bij)
Tablad 2: Verkoop (hierin houd ik per regel de verkopen bij, ook per klant beschreven)
Tablad 3: Klant gegevens. De gegevens uit Tablad 4 worden verzameld in een goed uitziend overzicht
(Met de functie: "=VERT.ZOEKEN($B$3;Klantenlijst!$A$6:$W$50;22;ONWAAR)")
Tablad 4: Klantenlijst in database vorm met alle info achter elkaar (tot kolom W tot nu toe)
Nu vind ik het onhandig om een paar medewerkers steeds in die klantenlijst te laten schrijven. Eigenlijk wil ik gewoon een knop hebben waarbij deze velden ingevuld kunnen worden met een lijstje.
Als je bijvoorbeeld op die knop drukt krijg je te zien:
Naam:
Adres:
Telefoonnummer:
ETC...
En als je dit doorloopt, dat de info dan toegepast wordt in de klantenlijst..
Is dit mogelijk?

Alvast bedankt Tweakers!