Resolutie is 1920x180.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:16:
Bij mij niet. Welke resolutie heb je.
Nee, staat gewoon op 100%. De rest van de FP is wel gewoon normaal. Ook genoeg ruimte over.WoutF schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:56:
Heb je ingezoomd op de pagina?
[ Voor 14% gewijzigd door Ryan_ op 19-11-2014 09:03 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Grade-b?Kees schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:01:
Je krijgt de grade-b layout, en daar past deze titel inderdaad net niet in.
Stond op 'automagisch schalen' en staat nu op '16" en groter', maar nog steeds hetzelfde probleem.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:18:
Rechtsboven tandwieltje -> algemeen -> schermgrootte
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2014 09:30 ]
Bedankt! Heb de optie op cozy gezet en dat verhelpt inderdaad het probleem.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:30:
Bij "compact" valt de "r" ook weg bij mij. Denk dat TS hem gewoon op "cozy" of "normaal" moet zetten, bij datzelfde tandwieltje.
Neemt niet weg dat de titel eigenlijk 1 character te lang isVerwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:30:
Bij "compact" valt de "r" ook weg bij mij. Denk dat TS hem gewoon op "cozy" of "normaal" moet zetten, bij datzelfde tandwieltje.
Verwijderd
lolVerwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 05:02:
Je beledigt daar anders toch een hoop nerds mee blijkt